• Látásromlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!Kérdésem az lenne hogy lehet e a roaccutannak az a mellékhatása hogy ugy érzem romlott a szemem?főleg este az utcán alig látom a kiirásokat..elég aggasztó..amugy is szemüveges vagyok szeptemberben csináltattam uj szemüveget illetve kontaklencsét.Voltam kb egy hónapja szemorvosnál akkor még nem volt ez a panasz és szemüvegben végig tudtam olvasni a táblát bár mondom főleg sötétben érzékelem ezt problémát jobban..fura és aggasztó:(Egyébként még 3 hónap van a kura végéig.Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a látásromlás témában

        Tisztelt kérdező!

        A gyógyszer mellékhatásai között valóban szerepel a homályos látás, a rosszabb világításnál a gyengébb látás, színérzékelés megváltozása. A homályos látás ingadozhat is - erre vezetés vagy magasban való munkavégzés során kell különösen figyelni. A szemszáradás, amit a gyógyszer okozhat szintén rontja a látást.Szerencsére a kezelés befejezte után a gyógyszer okozta tünetek általában rendeződnek.
        Kontroll szemészeti vizsgálat lenne javasolt.

        Tisztelettel:

         Dr. Papp Júlia

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-09 22:01:14; Megválaszolva: 2011. szeptember 02., 12:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Cím! 11 éves lányom látása elkezdett romlani, melyet a növekedésével hoznak kapcsolatba. Jelenleg 160cm, mely a korosztályában magas, de nem egyedi. A szülők nem szemüvegesek, a gyermek alig számítógépezik, alig mobiltelefonál....
        Kedves Doktor Úr! Egy ideje elég sokszor begyullad a szemem és csúnyán látszanak erek,ami viszont állandó. Lefényképeztem a szememet és úgy látom mintha valami hártya szerűség lenne mind 2 szem íriszén. Azt is észrevettem egy ideje, hogy...
        Tisztelt Doktor Út! Tegnap két hónapon belül a harmadik műtétre került sor a retinaleválással kapcsolatban. Azt tapasztalom most mintha a szemlencse félét, -kék szint- a szemem kék színű látnám és ott a külső képet nem látom. Ez...
        Kedves Doktor Úr! 32 éves, rendszeresen sportoló, általában egészségesen táplálkozó, nem dohányzó, de stresszes munkát végző férfi vagyok. Egy elég hosszadalmas, még tavaly nyáron kezdődő vizsgálat sorozat vezetett oda, hogy kiderült,...
        Mit jelent az hogy nedves macula degenerácio ? mi a valószínűsége hogy a másik szemen is megbetegszik.Mi várható a szembe adott injekciotól? az injekció neve:Bevacizumab
        Jo napot kivanok! A problemam az lenne, hogy mostmar tobb mint egy honapja fajnak a szemeim. Eloszor csak a jobb szemem fajt, mintha ki akarna esni es ra egy hetre a masik is elkezdett fajni es szurkalni. Az irisz mellett latni valamilyen szurkes elvaltozast...
        Tisztelt Doktornő! 6 hónapos kisfiam szemészeti vizsgálata során a következő értékeket mérték Pulsoptix-szal. Egyik szem: +2,75 Dsph +0,50 Dcyl 125 fok Másik szem: +3,50 Dsph +0,75 Dcyl 72 fok Szeretném kérdezni, hogy ezek az értékek...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! A mai napon olyan furcsa és ijesztő dolgot tapasztaltam, amit még előtte soha. Úgy kezdődött, hogy kissé káprázott a szemem, azt hittem, belenézhettem egy lámpába, ezért nem foglalkoztam a dologgal. Ezután kb...
        Udv! Par hete elkezdett fajni a jobb szemem olyan erzes mintha ki akarna esni. Voltam neurologian, 2 szemeszeten, ENG vizsgalaton CT, MR, vervetel minden jo lett de megis erzem ezt a nyomast a szememben ami mostmar a masik szememre is atment a jobb szememmel...
        Kedves webdoki, 4 napja műtötték a Jób felső szemhéjam jobb szélét betokosodott árpa miatt. Az elmúlt 4 napban steril Géz alatt volt lekotve. Azonban még ma sem tudom, 4 nap elteltével a jobb szemem használni, ha megpróbálom kinyit homályos...