• Fáj a szemem számítógépezés közben és után

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő Kérdésem a következő. Sokat fáj a szemem különösen a számítógép használata közben és utána. Ha nem használom a számítógépet akkor nincs gond. Naponta körülbelül 1órát szoktam használni a számítógépemet. A szemem teljesen rendben van nem hordok szemüveget. Gondolom hogy fény érzékeny vagyok. Kérdésem a következő hogyan tudom kivédeni hogy ne fájjon a szemem? Tisztelettel: Imre

        WEBBeteg szakértő válasza a szemfájdalom témában

        Kedves Imre! A fényérzékenységen lehet javítani a monitor fényerősségének állításával, illetve olyan szemüveg viselésével, amely a fényviszonyoknak megfelelően sötétedik. Mindezek mellett azonban a szemfájdalmat okozhatja szemszárazság is, ami amiatt alakulhat ki, hogy túl erősen figyeli a monitort és nem pislog közben. Erre lehet figyelni tudatosan, illetve lehet műkönnyet kapni vény nélkül a patikákban.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2011. december 10., 19:14; Megválaszolva: 2011. december 13., 00:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tegnapi napon délelőtt hirtelen a jobb szemem előtt apró barna, pokhaloszeru folt jelent meg, ami még a mai napon sem múlt el. Tegnap meg nem fájt a jobb szemem, de ma már enyhe fájdalmat is érzek. Meg soha nem volt ilyenben részem. Mitévő...
        Tisztelt Webbeteg.hu! Azzal a kérdésel fordulok önökhöz hogy van egy 7hónapos kisfiam akinek valószínű hogy a jobb szeme mögött tumor van. A mai napon Szegeden vizsgálták, a papírjára Retinoblastoma gyanú van írva de azt mondták hogy lehet...
        Tisztelt Cím! 11 éves lányom látása elkezdett romlani, melyet a növekedésével hoznak kapcsolatba. Jelenleg 160cm, mely a korosztályában magas, de nem egyedi. A szülők nem szemüvegesek, a gyermek alig számítógépezik, alig mobiltelefonál....
        Kedves Doktor Úr! Egy ideje elég sokszor begyullad a szemem és csúnyán látszanak erek,ami viszont állandó. Lefényképeztem a szememet és úgy látom mintha valami hártya szerűség lenne mind 2 szem íriszén. Azt is észrevettem egy ideje, hogy...
        Tisztelt Doktor Út! Tegnap két hónapon belül a harmadik műtétre került sor a retinaleválással kapcsolatban. Azt tapasztalom most mintha a szemlencse félét, -kék szint- a szemem kék színű látnám és ott a külső képet nem látom. Ez...
        Kedves Doktor Úr! 32 éves, rendszeresen sportoló, általában egészségesen táplálkozó, nem dohányzó, de stresszes munkát végző férfi vagyok. Egy elég hosszadalmas, még tavaly nyáron kezdődő vizsgálat sorozat vezetett oda, hogy kiderült,...
        Mit jelent az hogy nedves macula degenerácio ? mi a valószínűsége hogy a másik szemen is megbetegszik.Mi várható a szembe adott injekciotól? az injekció neve:Bevacizumab
        Jo napot kivanok! A problemam az lenne, hogy mostmar tobb mint egy honapja fajnak a szemeim. Eloszor csak a jobb szemem fajt, mintha ki akarna esni es ra egy hetre a masik is elkezdett fajni es szurkalni. Az irisz mellett latni valamilyen szurkes elvaltozast...
        Tisztelt Doktornő! 6 hónapos kisfiam szemészeti vizsgálata során a következő értékeket mérték Pulsoptix-szal. Egyik szem: +2,75 Dsph +0,50 Dcyl 125 fok Másik szem: +3,50 Dsph +0,75 Dcyl 72 fok Szeretném kérdezni, hogy ezek az értékek...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! A mai napon olyan furcsa és ijesztő dolgot tapasztaltam, amit még előtte soha. Úgy kezdődött, hogy kissé káprázott a szemem, azt hittem, belenézhettem egy lámpába, ezért nem foglalkoztam a dologgal. Ezután kb...