• Duzzanat

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Sajnos félv után, ki újult a refluxom. Omeprazol ratiopharm-kezdtem el szedni, de abba kellet hagyni a szedését mert megduzzat az emlőm, mellékhatásként rá van írva, hogy férfiemlője meg duzzathat. Csomok nincsenek a duzzanatba., néha kicsit szokot fájni, olyan mintha belene gyulladva.6-napja semilyen gyógyszert nem szedek savra, és még mindig megvan duzzadva. Lehetséges , hogy gyógyszertöl van, és ha igen mikórra apad le a duzzanat? Jövő kedden megyek laborba, a labor kimutaja , hogy mitöl van a duzzanat, és a gyulladásokat? Cukromat megnézte, az háziorvos, az 5:1-volt. Másik amióta szedtem ezt a gyógyszert, olyan erős fájdalom jöt be a derekamba, hogy 30- percig,nem tudtam lehajólni, most is ott gyengéden fáj ott a derekam.Ilyen még sose volt nekem. Válszukat köszönöm szépen. István

        Dr. Plósz János válasza a reflux, omeprazol témában

        Ha a gyógyszer mellékhatása az emlőduzzanat, akkor 1-2 héten belül meg kell szűnnie. A refluxra pedig nyugodtan szedhet más hatóanyag- tartalmú szert (rabeprazol, pantoprazol).

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Plósz János
        belgyógyász, gasztroenterológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Plósz János

        Kérdés: 2011. július 21., 09:59; Megválaszolva: 2011. július 22., 08:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor!Tavaly április végén napi 40 mg pantoprazol szedését írta elő a háziorvos,mert torkomban reflux nyomait látta egy más irányú panasz vizsgálata során.Két hónap után nem szedtem a gyógyszert tovább,mert belekerültem egy...
        Tisztelt Doktor Úr! Pár napja jelentkezett nálam az a tünet hogy étkezés és ivás közben amikor a falat leér a gyomorszájam környékére, akkor erős szúró/égő fájdalmat érzek minden egyes falatnál. Hamar teltnek érzem magam, nem bírok...
        Kedves doktor úr! Kb. 2 hete idegentest érzés van a torkomban. Olyan, mintha lenne ott valami, amit nem tudok lenyelni. Szinte egész nap érzem, bár időnként pár órára elmúlik. Gyakran érzem száraznak a torkom és ezen nem segít, ha vizet...
        Kedves Doktor ur!Szeretném ha ki elemezné számomra a gyomortükrőzés után vett szövettani eredményemet Mikroszkopos leirás:A metszetekben több gyomor-corpus tipusu nyálkahártya részlet látható,ezekben interstitialisan minimális idült...
        ÍROM A diagnózist:A beteg szövettani eredménye HP negatív státuszt, és interstitialis gastr. Chr. Véleményezett enyhe dysplásiával.Mit jelent ez pontosan doktor úr?Szedem a savcsökkentőt és így is fáj a gyomrom.
        Kedves Doktor úr! 29 éves,rendszeresen mozgó, egészségesen étkező (DASH diéta),káros szenvedélyektől mentes nő vagyok.Március végén laborleletek alapján omacor3+ aktiferrin tablettát kaptam a háziorvostól,valamint a vérnyomás...
        Tisztelt Doktornő! Kb. fél éve egy laparoszkópiás nőgyógyászati műtétre készülve erős rosszulléteim kezdtek lenni. Úgy éreztem elájulok, halálfélelmem volt, magas pulzus, mocorgó has. Ezek a tüntetek nem múltak, újra és újra...
        Tisztelt Weborvos! Hónapok óta enyhe reflux betegséggel küzdök, amit acidwell tabletta szakaszos szedésével sikeresen kordában tartok, ám az elmúlt hetekben a gyógyszer mellőzése miatt napokig erős refluxos gyomorsavvisszafolyásom volt, ami a...
        Tisztelt Cím! Kérdésem a következő lenne. Het 1 pohár sör Ön szerint beleférne-e a következő problémákkal, vagy semmiképpen sem javasolná a fogyasztását. Más alkoholt nem fogyasztok, csak sörös blogot vezetek így kínos a sör...
        Kedves Dr Nő! Reflux betegségem van és szeretném a tanácsát kérni, hogy milyen homeopátiás gyógyszert szedjek rá és kúra szerűen kell szednem vagy tartósan? Tüneteim: teltség érzés, puffadás, gyakori böfögés és néha feljön a sav is....