• Prolactin emelkedés Motiliumtól?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! 5 napig szedtem a Motiliumot kétszer felet, (ami tulajdonképpen a refluxra nagyon jó volt), de egyik nap nem tudtam elvágni rendesen és beszedtem egy egész szemet, délutánra erős alhasi fájdalommal együtt meg jött a menstruációm 4 nappal előbb, mint kellett volna. Azonnal abbahagytam a szedését, és kérdésem az lenne, hogy ha megemelte a Motilium a Prolactin szintet, akkor az vissza fog magától állni? Köszönettel: K. Ildi

        Dr. Veress Dóra válasza a prolaktin, vérzészavar témában

        Kedves Asszonyom! A Motilium valóban okozhat prolaktin szint emelkedést, de ez a hormon a tejelválasztást serkenti, a menstruációt pedig gátolja. Gondoljon csak a szoptatós anyukákra, akik a szoptatás ideje alatt nem menstruálnak! Éppen ezért Önnél sem valószínű, hogy a 4. nappal korábbi vérzést a Motilium okozta volna, valószínűleg valami más oka lehet, hogy hamarabb jött meg a vérzése! A kérdésére válaszolva, ha Önnél megemelte volna a gyógyszer a prolaktin szintet, akkor az vissza fog állni magától.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. április 24., 13:54; Megválaszolva: 2011. április 26., 22:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot kívánok! Azért fordulok Önökhöz mivel teljesen tanácstalan vagyok a párom betegségével kapcsolatba,mivel kialakult nála egy reflux betegség. Szüleivel rengeteget jártak kezelésre ,orvosról-orvosra,megállapították,hogy refluxa...
        Üdvözlöm 23 éves vagyok a tünetek kb 5 hónapja állnak fent súlyosabban De leginkább 3 hete Már kis séta megtétele után a gyomorszájam körül iszonyat fájdalom jelentkezik Olykor meg is kell állnom mert el kezd nyomni a szivem körül...
        Tisztelt Doktor!Tavaly április végén napi 40 mg pantoprazol szedését írta elő a háziorvos,mert torkomban reflux nyomait látta egy más irányú panasz vizsgálata során.Két hónap után nem szedtem a gyógyszert tovább,mert belekerültem egy...
        Tisztelt Doktor Úr! Pár napja jelentkezett nálam az a tünet hogy étkezés és ivás közben amikor a falat leér a gyomorszájam környékére, akkor erős szúró/égő fájdalmat érzek minden egyes falatnál. Hamar teltnek érzem magam, nem bírok...
        Kedves doktor úr! Kb. 2 hete idegentest érzés van a torkomban. Olyan, mintha lenne ott valami, amit nem tudok lenyelni. Szinte egész nap érzem, bár időnként pár órára elmúlik. Gyakran érzem száraznak a torkom és ezen nem segít, ha vizet...
        Kedves Doktor ur!Szeretném ha ki elemezné számomra a gyomortükrőzés után vett szövettani eredményemet Mikroszkopos leirás:A metszetekben több gyomor-corpus tipusu nyálkahártya részlet látható,ezekben interstitialisan minimális idült...
        ÍROM A diagnózist:A beteg szövettani eredménye HP negatív státuszt, és interstitialis gastr. Chr. Véleményezett enyhe dysplásiával.Mit jelent ez pontosan doktor úr?Szedem a savcsökkentőt és így is fáj a gyomrom.
        Kedves Doktor úr! 29 éves,rendszeresen mozgó, egészségesen étkező (DASH diéta),káros szenvedélyektől mentes nő vagyok.Március végén laborleletek alapján omacor3+ aktiferrin tablettát kaptam a háziorvostól,valamint a vérnyomás...
        Tisztelt Doktornő! Kb. fél éve egy laparoszkópiás nőgyógyászati műtétre készülve erős rosszulléteim kezdtek lenni. Úgy éreztem elájulok, halálfélelmem volt, magas pulzus, mocorgó has. Ezek a tüntetek nem múltak, újra és újra...
        Tisztelt Weborvos! Hónapok óta enyhe reflux betegséggel küzdök, amit acidwell tabletta szakaszos szedésével sikeresen kordában tartok, ám az elmúlt hetekben a gyógyszer mellőzése miatt napokig erős refluxos gyomorsavvisszafolyásom volt, ami a...