• Altató problémák

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Válaszoló! A kérdésem gyökere 25 évvel ezelőttre nyúlik vissza. 15 évesen hiperaktív voltam, édesanyám kezelhetőbb, engedelmesebb gyereket akart, elvitt pszichológushoz. Altatót írt fel, Noxyront. Addig szedtem, amíg ki nem vonták forgalomból, este egy szemet, és nagyon jó volt. Azonnal altatott, nem kellett végigcsinálni vele a természetes elalvás előtti várakozást. Amikor megszüntették, végigpróbáltattak velem mindent, a Stilnox ígéretes volt, de most, 15 évvel később már este 3 szem sem hatékony. Azt szeretném tudni, hogy létezik-e valamilyen azonnal ható szer, ami elaltat, de nincs hosszú hatása (átalvási problémáim nincsenek)? Sajnos érzem, hogy már a 3 szem sem elég, emelnem kellene az adagot, de egy vagyonba kerül. Semmi mellékhatása nincs, sem a memóriámat, sem a másnapi szellemi- testi frissességet nem befolyásolja. Sokan visszasírják a barbiturát tartalmú Noxyront, kérdeném, van-e esély arra, hogy létezik hasonlóan gyors hatású altató, vagy beszerezhető-e a Noxyron esetleg más néven, vagy külföldön? Válaszát előre is megköszönöm, további sikeres munkát kívánok, üdvözlettel: F. A.

        Dr. Varga Tamás válasza a altató témában

        Tisztelt Kérdező! Valószínűleg nem szerezhető be. Igazi rövid hatású szer a Dormicum. Ezekhez a szerekhez hozzá lehet szokni, hatásuk idővel csökken, adagot emelni kell. Hosszútávon nem szerencsés szedni. Más, alternatív megoldásokat próbáljon keresni: mozgás, relaxációs technikák...

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Varga Tamás
        pszichiáter

        Dr. Varga Tamás

        Kérdés: 2011. szeptember 10., 09:11; Megválaszolva: 2011. szeptember 12., 20:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...
        Már évekkel ezelőtt tapasztaltam magamon, hogy rettenetesen stresszes vagyok, a mindennapjaim nagy részén nagányosnak érzem magam, van, hogy még társaságban is, ha nem a megfelelő emberek vesznek körül. Mozgássérültként születtem, ami miatt...
        Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Édesapámnak tavaly augusztus óta szédüléses panaszai vannak. Járáskor egyensúlybizonytalanságot érez, majdnem állandóan. Álláskor, üléskor, fekvéskor hasonló panasza nincs. Lábai régóta fáznak, bal lába...
        Üdv 23 éves férfi vagyok kiskoromba kezdődött hogy hangokat hallottam elalvas előtt meg ha keveset aludtam ezt az orvosom nem differenciálható skizofréniának diagnoztizálta ).4 hónapja gyogyszermentes vagyok semmit nem szedek es annyira jol erzem...
        Tisztelt Doktornő, Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mire utal, miként lehetséges az, ha én képes vagyok az agyamat érezni? (csakúgy, mint a gyomromat, tüdőmet, vagy más egyéb szervemet) Ismerőseim körében senki nem "képes" erre"....
        Jó napot! Erős szorongásos zavarok, melyek párkapcsolatban, és egyéb társaságban jelentkeznek, s ezek mellékhatásai miatt felkerestem egy pszichiátert. Akivel sok gyógyszert kipróbáltunk de az egyetlen negatív mellékhatásmentes gyógyszer...
        Tisztelt Doktornő 30 éve dolgozom folyamatos műszakban, éjszakázom is.Két éve kezdtem el antidepresszánst szedni, állandó szorongásra és alvási problémákra, amit édesapám halála felfokozott.Azt gondolom, a munkakörülmények miatt alakult...