• idegesség

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő!!! Megszeretném tudni h mi lehet annak az oka annak h ideges vagy de olyan idegek jönnek rám h le tépem magamról a felsőt szétöröm a tányért vagy ami a kezem ügyébe akad az utcán is kiabálok veszekszek!!!elég ha csak rosszul szolnak nekem vagy ha csunyán néznek!!!El mondok egy példát magának h jobban meg értse pl: A barátom nem jött el velem a boltba már veszekeddtem téptem le magamról a felsőt átkozodtam tudom h csunya szokás de nemtok ellene tenni!!!!egésznap ideges vagyok ideggörcsög vannak bennem sírógörcsög jönnek rám sirok ok nélkül csak ugy sirnom kell már az igedtől!!!!Voltam vele az orvoshoz és azt mondta h foglaljam el magam de az semm kötle akkor is ugyan olyan ideges vagyok utána és Frontint írt fel mert este sem tudok aludni!!!Kérem segitsen h mit tegyek mert ezt már nem birom a barátommal is meg romlik igy a kapcsolatom egésznao csak veszekszek vele és nem tudok már hozzá stzolni szépen csak idegesen!!!!!kérem segitsen nekem nagyon meg köszöném!!!!!

        Dr. Veress Dóra válasza a agresszivitás témában

        Kedves Kérdező! Keresse fel a legközelebbi pszichiátriai rendelőt, mert az agresszivitás lehet depresszió vagy más, metális betegség tünete. A megfelelő gyógyszeres és/vagy pszichoterápia megoldás lehet a panaszaira.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. szeptember 03., 12:53; Megválaszolva: 2011. szeptember 04., 00:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Mivel 17 éves vagyok, és nem tudok a szüleim tudta nélkül orvoshoz menni, itt próbálok meg segítséget kérni mert már nagyon kiborít ez az állapot amiben vagyok! Nagyon nehéz leírni milyen is ez pontosan, de megpróbálom. Két/három...
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...