• Én vagyok a hibás? 4.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Ledves Doktornő! Én soha nem szedtem gyógyszert, mert tini koromban egy Meristin is úgy kijött rajtam ödémásan, hogy két napig altatni kellett, később így jártam láz-fájdalomcsillapítóval is, még szerencse, hogy gyakorlatilag nem voltam soha beteg, mindig csak gyanús. Tiszta volt a szervezetem, minden méreganyagra reagál. Először 33 éves koromban írtak fel a II-es idegen, miután ott leestem a lábamról Neuropot. Hasmenés kíséretében távozott a méreg belőlem, s mikor szaladtam az illemhelyiségbe, az egyik fiatal ma is praktizáló doktornő nevetett rajtam. Úgy éreztem akkor is, hogy az orvosok pontosan tisztában voltak azzal, mik történnek velem, még azt is megtették, hogy éjszakára az öngyilkos haldoklók közé befektettek azzal, hogy iinsulinnal kell kómázni engem, hogy soha betegségemig bekövetkező drepsszióból kikezeljenek, de előtte megmotoztak, érthetetlen módon azzal gyanúsítottak, hogy csokit dugtam a zsebeimbe. Nem is ismerem az édességeket, még soha nem vásároltam ilyesmit magamnak boltban. 1995-ban a kritikus 13 nap után fektett be dr. M. az osztályára, ahol kezdetben jól éreztem magam, naponta órákat gitároztam, adtam elő saját dalaimat. Itt inmovanet kaptam, ami jött fel a gyomromból, éhes lettem tőle. 2001-ben sem mondtam, csak annyit, hogy furcsa dolgok történtek körülöttem és kigyulladt a paplan is rajtam egyik éjjel, arra ébredtem fel, de ez nem félrebeszélés volt, valóságosan megtörtént. 1997-ben kaptam az állapottartósító injekciókat, de már akkor a llábaim is nagyon remegtek, meg sem tudtam állni rajtuk, hat éve parkinson kórosoknak és epilepszisáoknak való gyógyszert is beadtak nekem, valamint mindenféle hormontartalmú erős pszichés gyógyszert, bár semmit nem beszéltek velem továbbra sem. Még a takarítónő is csúfot űzött belőlem, az elfekvőbe vittek, ahol a lábaim ikörmei erős fertőzést kaptak, mai napig rengeteg pénzembe kerül a kezelése. A hormontartalmú gyógyszerektől harminc kilót híztam, lábaimmal Pestre jártam limföpediás rendelésre, ahol azt mondták, hogy valószínű a pszichés gyógyszer mellékhatása a lábaim tönkremenése, kiszélesedése, három számmal való növekedése. Én még 38 éves koromban is kislányos alkatú, jó megjelenésű ember voltam, a pszichiátrián nevettek, gúnyoltak, tegeztek a fiatal nővérek. Mióta pszichiátriai gyógyszereket adtak - most egy injekciót kapok havonta lábaim tönkremenése óta - mozog a szájam, olyan, mintha rágóznék, rángatódzik, vagyis minden gyógyszer - egyedül Xanaxot szedek - mellékhatása kijön rajtam, nem beszélve a sok gyógyszerről, amitől gyomrom két éve belül sebes lett, mert mint írtam,egy gyógyszer is méregnek számított a szervezetemnél. Cukorbetegség, fulladásom óta tüdőbeteség alakult ki, struma, csontritkulás, vagyis a teljes szervezetem tönkrement. Nem bízhatom olyan orvosokban, akik csúfot űznek az emberségből, mi lenne, ha mindent elmesélnék? Kezdjem azzal, hogy jósnőnél voltam, aki egy régi ismerőst, már meghaltat hozott a házamba, akivel egy reikis beszélgetett. Ez volt 1995-ben a kezdet, a reikis démonokat, szellemeket, halttakakat terelgett ki a házból azzal, hogy tisztulni jöttek.... Ezután kezdődtek a problémák, s az itteni egyik költő ismerősöm végig követte 1991 óta a leépülésemet, könyveiben, nekem írott versekkel. Azt mondták, egyszer majd rájövök, mik tösrténtek velem. Ide már kevés az, hogy én gyógyszert szedek. Most sem vagyok depressziós, bár azt mondták, mikor ideköltöztem, hogyha nem tanulok meg rugdosni, mint az itteniek, az leszek, még mindig reménykedem abban, hogy valaki talán tud segíteni. 1989-ben nem tudtam, hogy mi az a pszichiátria, felkerestem egy szakrendelést azzal, hogy határozatlan vagyok. A pszichiáter azt felelte, hogy én tartozom az elmebetegek közé, de azért elbeszélgettünk. Két évig jártam pszichológushoz nemrég, van pszichológiai papírom, amit a kórház után készítettem egyből, hatalmas nagy szorongás, nagyfeszültség van bennem. Nagy fájdalmaim vannak, így élek 1998 óta. Nem tudok a pszichiáterekben megbízni, hárrman akartak segíteni 1995-ben csak, de mindhárom tönkrement. Köszönöm, hogy foglalkozott velem.

        Dr. Veress Dóra válasza a pszichés probléma, rossz gondolatok témában

        Kedves Asszonyom! Panaszai okának kiderítésére alapos kivizsgálás lenne javasolt, ennek hiányában sajnos nem tudok többet mondani. A továbbiakra kitartást és sok lelkierőt kívánok!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. augusztus 26., 22:12; Megválaszolva: 2011. augusztus 29., 23:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Mivel 17 éves vagyok, és nem tudok a szüleim tudta nélkül orvoshoz menni, itt próbálok meg segítséget kérni mert már nagyon kiborít ez az állapot amiben vagyok! Nagyon nehéz leírni milyen is ez pontosan, de megpróbálom. Két/három...
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...