• Megemelkedett pulzus, mellkasi fájdalom, gombócérzés a torokban

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő. Egy elég komplett irással jelentkezem remélem hogy nem lesz gond. Kezdem ott, hogy januárban mellkasi fájdalmaim jelentkeztek, valamint hirtelen nagyon megugrott a pulzusom, voltam kardiológusnál, ő azt mondta hogy a szivemnek semmi baja sincs, szedjek magne-b6-ot és elmúlik. Szedtem és el is múlt, azóta nincsenek ilyen panaszaim. Ahogy ez elmúlt, esténként egy gombócszerü "dolgot" éreztem a torkomban, nem tudtam vele mit kezdeni, de idővel ez is elmúlt. Ezután kezdett az arcom a bal oldalon halánték tájékon bizseregni, vagy nem is tudom hogy fejezzem ki, majd ezzel egy időben pánikrohamok jöttek rám itthon, csak itthon. Majd a bizsergés is abbamaradt, és jött hogy fáj a bal halántékom valamint a fülem, és a bőröm is, ez a mai napig is jelen van. A psychiáterhez még időhiány miatt nem jutottam el, de az orvos azt mondta hogy ezek a tünetek a stressz miatt vannak, de hogy őszinte legyek én ebben már nem nagyon hiszek, hogy ez mind amiatt van. Gondoltam arra is hogy ezek a fájdalmak a fogam miatt vannak ( volt már egy begyulladt fogam, akkor ugyanigy fáj a halántékom és a fülem) de most fogfájásom nincsen. Remélem tud nekem segíteni.

        WEBBeteg szakértő válasza a kardiológia, megemelkedett pulzus, mellkasi fájdalom, gombócérzés témában

        Tisztelt Kérdező! A leírt tünetek nem egy szerv problémájára utalnak és valóban típusosak a stressz okozta funkcionális zavarban. A szervi okokat kizárták és így a következő lépés a stresszkezelés elsajátítása. Ehhez kérje pszichológus segítségét, lássa pszichiátriai szakrendelés is.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2011. június 10., 19:36; Megválaszolva: 2011. június 13., 21:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...