• Mi van velem ...?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot kívánok , lenne nekem egy kérdésem , van egy olyan dolog amit nem értek , sokszor a viselkedésem megváltozik erőszakos lesz és olyankor nem emlékszem arra amit csinálok , de csak olykor jön elő amikor valaki bajban van aki közel áll hozzám és azt védeném . Olyankor megfájdul a fejem a jobb oldalon , Mindig egyedül akarok lenni , nem szeretem ha vita van körülöttem . Jobban érzem magam amikor egyedül vagyok a szobámban és zenét hallgatok , a munka helyemen sem más a helyzet . Mindig azt érzem hogy egyedül vagyok és nekem ez jó . Nem fogadok el segítséget senkitől . Nyugtatókat kellene szednem reggel este és kedély javítót de nem szedem . Nem tudom meg magyarázni ezeket a dolgokat , az életem során nagyon sok szörnyű dolog ért elvesztettem szeretteimet , és az elkövetett hibáimért nagyon meg kellett bűnhődnöm . Sokszor félek magamtól , félek attól hogy olyat teszek amit megbánok amikor újra magam vagyok . Sokszor előjön az öngyilkosság gondolata , és úgy érzem hogy nincs helyem ebben az életben a világban ... Várom segítő válaszát . Tisztelettel : Czeglédi József

        Dr. Varga Tamás válasza a pszichés probléma témában

        Tisztelt Kérdező! Alaposabban kellene ismerni a panaszokat, tüneteket, hátteret. Elképzelhető, hogy valamilyen pszichés zavar húzódik a háttérben, de minde képpen úgy tűnik segítségre van szüksége. Gondolom járt már szakorvosnál ("gyógyszereket kellene szednie"), javaslom keressen fel ismét pszichiáter szakorvost, beszéljék meg a terápiás lehetőségeket. Kedélyjavító gyógyszerek esetén nem kell tartania komoly mellékhatástól ill. hozzászokástól. Amennyiben teljesen elzárkózik a gyógyszeres lehetőségektől pszichológiai(pszichológusi) segítség jön szóba.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Varga Tamás
        pszichiáter

        Dr. Varga Tamás

        Kérdés: 2011. május 30., 11:40; Megválaszolva: 2011. május 31., 13:05

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...
        Már évekkel ezelőtt tapasztaltam magamon, hogy rettenetesen stresszes vagyok, a mindennapjaim nagy részén nagányosnak érzem magam, van, hogy még társaságban is, ha nem a megfelelő emberek vesznek körül. Mozgássérültként születtem, ami miatt...
        Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Édesapámnak tavaly augusztus óta szédüléses panaszai vannak. Járáskor egyensúlybizonytalanságot érez, majdnem állandóan. Álláskor, üléskor, fekvéskor hasonló panasza nincs. Lábai régóta fáznak, bal lába...
        Üdv 23 éves férfi vagyok kiskoromba kezdődött hogy hangokat hallottam elalvas előtt meg ha keveset aludtam ezt az orvosom nem differenciálható skizofréniának diagnoztizálta ).4 hónapja gyogyszermentes vagyok semmit nem szedek es annyira jol erzem...
        Tisztelt Doktornő, Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mire utal, miként lehetséges az, ha én képes vagyok az agyamat érezni? (csakúgy, mint a gyomromat, tüdőmet, vagy más egyéb szervemet) Ismerőseim körében senki nem "képes" erre"....
        Jó napot! Erős szorongásos zavarok, melyek párkapcsolatban, és egyéb társaságban jelentkeznek, s ezek mellékhatásai miatt felkerestem egy pszichiátert. Akivel sok gyógyszert kipróbáltunk de az egyetlen negatív mellékhatásmentes gyógyszer...
        Tisztelt Doktornő 30 éve dolgozom folyamatos műszakban, éjszakázom is.Két éve kezdtem el antidepresszánst szedni, állandó szorongásra és alvási problémákra, amit édesapám halála felfokozott.Azt gondolom, a munkakörülmények miatt alakult...
        Tisztelt doktornö! Nem is tudom hol kezdjem.Gyerek korom óta félek a sulyos betegségektöl.Akkor ez a dolog még nem volt olyan erős de mostanra nagyon minden napomat ki tölti nincs nap hogy ne lenne valami bajom. Hol a hasam fájt hónapokig hol a...