• Frontin

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Úr/Nő! 24 éves vagyok, a párom 35 éves volt. Sajnos 4 nappal ezelőtt öngyilkos lett, mert 4,5 év után nem működött a kapcsolatunk, mikor megmondtam neki, felakasztotta magát. Az ügyeletes orvos azt mondta, felírja a frontint, de csak este vegyek be belőle 1-et, mert én vagyok a hibás,ezt nekem kell megoldanom. Sajnos az egész városban én lettem az első számú közellenség, de akkor is ott a helyem a temetésen,ami 2 nap múlva lesz. Az érdekelne, hogy mennyit vehetek be a gyógyszerből,hogy túléljem azt az napot. Azzal tisztában vagyok,hogy orvosi segítségre lesz szükségem és el is fogok menni, csak a temetésen szeretnék helytállni. Kérem segítsen. Köszönettel:

        Dr. Veress Dóra válasza a öngyilkosság, gyász témában

        Kedves Kisasszony! Legelőször is tisztázni kell valammit. Bárki bármit is mondjon, nem Ön a felelős a párja haláláért! A párja döntött úgy, hogy eldobja az életét, ez az Ő döntése volt. Lehet, hogy Ön kezdeményezte a szakítást, de senki sem várhatja Öntől, hogy leélje az életét egy rossz kapcsolatban csak azért, hogy a másiknak ne fájjon a szakítás. Téves elvárás az, hogy Önnek fent kellett volna tartania egy nem működő párkapcsolatot azért, hogy a másik életét megmentse. A párja számos utat választhatott volna, de ő így döntött, ez nem a maga hibája! A gyógyszerre vonatkozó kérdésére válaszolva: a szorongásoldók nemcsak nyugtatnak, de altatnak is. Ha sokat vesz be belőle, akkor aluszékony lesz. Mivel nem írta, hogy milyen kiszerelésben írták fel Önnek a gyógyszert, így több konkrétumot sem tudok mondani. Általában elegendő egy tabletta bevétele, de ha nagyon elálmosodik már egy szem gyógyszertől is, akkor csak a felét vegye be.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. április 28., 14:28; Megválaszolva: 2011. május 01., 22:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...