• Anafranil

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 23 éves, férfi vagyok. Körülbelül 2,5 éve küzdöm szemöldöktépési problémákkal. Főleg tanulás közben,szinte észrevétlenül húzogatom a szálakat és nem tudom abbahagyni.Voltam orvosnál,aki először gyakorlatokat javasolt,de sajnos nem használtak. A héten, kedden újra felkerestem és Anafranil 25 mg-t írt fel,napi 2*1-et. De tanácsára az első pár napban csak 1 szemet szedek. Általános mellékhatások jelentkeztek, mint kicsi szédülés,gyengeség, dekoncentráltság és többet bámulok a semmibe. Azonban a betegtájékoztatón az áll,hogy ha bizonyos tünetek jelentkeznek azonnal keressem fel az orvost. Nekem meg jelent a vizeletürítési probléma. Vagyis sokkal tovább tart megkezdenem az ürítést,mint általában, akár 10 másodperc is lehet. A kérdésem az lenne,hogy mit tegyek most? Szedjem a gyógyszert hétfőig,amikor is felkeresem a doktor urat, ugyanis hétvégén nem lehet? Vagy azonnal hagyjam abba? Netán kezdhetem a 2* 25 mg-os adagot? Mielőbbi válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel

        Dr. Veress Dóra válasza a kényszerbetegség, gyógyszerszedés témában

        Kedves Kérdező! Ha jól sejtem, már megoldódott a problémája, mivel tudott találkozni az orvosával. Ha esetleg mégsem tudta volna felkeresni, akkor azt javaslom, folytassa a gyógyszerszedést. Az Ön által említett panaszok átmenetiek, el fognak múlni. A vizeletmegindítási nehézséggel egyelőre nem kell foglalkozni, csak akkor, ha tovább romlik a helyzet vagy tartósan fennáll.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. április 16., 13:07; Megválaszolva: 2011. április 18., 23:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...