• leszázalékolás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Eddigi válaszait is nagyon köszönöm. Az lenne az újabb kérdésem,hogy a leszázalékoltatásnak mi a menete,? Jelenleg álláskereső vagyok a munkahelyem megszűnése is a betegségemből adódott. 34 évig folyamatosan dolgoztam, de már 24 éves korom azóta pszichiátriai kezelés alatt állok. Az utóbbi időben többször voltam emiatt kórházban sok gyógyszert szedek. Súlyos depresszióval és üldöztetési mániával fél évig kórházban voltam,. jelenleg bipoláris zavarral stb, küszködök. sajnos munkát sem találok szét esik a figyelmem becsapnak elhagyok mindent nem tudok koncentrálni. Jelenleg a tündérhegyi pszichiátrián fekszem. Kellene valaki segítő is aki el tudna igazítani, mert már intézkedni sem tudok össze-vissza passzolnak mindenhol mást mondanak. Válszát nagyon köszönöm előre is. Tisztelettel, Téki Sándorné

        Dr. Pataky Nóra válasza a leszázalékolás témában

        Kedves Kérdező! Az egészségkárosodás mértékét az NRSZH(Nemzeti Rehabilitációs és Szakértői Intézet) régi nevén ORSZI állapítja meg. A lakóhely szerint illetékes nyugdíjbiztosítási igazgatási szervnél lehet előterjeszteni. Először Igéybejelentő lapot valamint Nyilatkozatot kell kitöltenie, melyet elektronikus formában is megtehet.(www.onyf.hu) Az igénybejelentő laphoz csatolni kell a Háziorvosi beutalót(4 oldalas), korábbi zárójelentéseit, leleteit. Ezt követően értesíteni fogják az ORSZI vizsgálat időpontjáról.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pataky Nóra
        Családorvos

        Dr. Pataky Nóra

        Kérdés: 2011. március 19., 23:37; Megválaszolva: 2011. március 23., 13:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...