• Aggasztó jelek

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nő/Úr! Van kb 3 hónapja egy srác,aki érdeklődik irántam, szoktunk is találkozni, de vannak olyan dolgok,amik miatt nem merek belekezdeni vele egy kapcsolatba. Ezek pedig a következők lennének: Folyamatosan,mozgatja vagy a lábujját vagy a mutató ujját, de percenként többszöri alkalommal, vagy az orrát húzgálja, vagy amikor megy, akkor is olyan furcsán húzogatja a jobb vállát, mint aki folyamatos stressz hatása alatt van, vagy nem tudom ez minek lenne köszönhető, de engem nagyon aggaszt. Az a gond,hogy nekem már több éve pánikbetegségem van, és nem hogy megnyugtatna ha együtt vagyunk, hanem inkább feszültséget kelt bennem,ha meglátom hogy folyamatosan mozgatja az ujját. Kérdeztem már tőle,hogy feszült-e vagy miért van ez, de nem tudott rá igazából választ adni; azt említette hogy egyfajta feszültség az folyamatosan van benne, de nem foglalkozik vele. Kérdésem ezzel kapcslatban az lenne,hogy ez már vmi fajta pszichikai dolog, és esetlegesen kezelésre is szorulna? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Varga Tamás válasza a pszichés probléma témában

        Tisztelt Kérdező! Elképzehető, hogy feszültség jelei vagy ártalmatlan akaratlan izommozgások(tic). Ha csak ilyen tünetekben jelentkeznek nincs ok nagy aggodalomra.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Varga Tamás
        pszichiáter

        Dr. Varga Tamás

        Kérdés: 2011. február 28., 21:02; Megválaszolva: 2011. március 03., 13:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...