• Mi lehet a bajom? :(

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 20 éves egyetemista lány vagyok, és kb. 5 hete küszködök egy problémával. A vizsgaidőszak végefelé elkezdett zúgni a fejem, illetve nagyon fáradékony lettem, olyan érzés volt, mintha egy fal lenne az agyam körül és mindent nehezemre esne befogadni. Voltam háziorvosnál, neurológián, szemésznél, fül-orr-gégén, mindenhol azt mondták, hogy pszichés eredetű a probléma és a stressztől van. A neurológus egyébként ránézésre úgy látta, hogy a pajzsmirigyem egy picit lehet hogy túltermel, de azt már nem volt időm megnézetni. Az utolsó vizsgám után fokozatosan csökkentek a tünetek. Kb. 1 hét múlva elutaztam Hollandiába, egy ismerősömet meglátogatni, ott teljesen tünetmentes voltam. Amikor hazajöttem, először 2 napot Pesten töltöttem, semmi bajom nem volt, aztán hazajöttem Debrecenbe, itthon is jól voltam. Azonban mikor vasárnap elindultam Pestre, ahogy közeledett a vonat, ismét előjöttek a tüneteim. Ez kb. 2 hete volt, azóta hol jobb, hol rosszabb. A fejem már nem zúg, de naponta többször is előjön a "fal" érzés. Fizikai fájdalmaim nincsenek. az utóbbi 2 hétben is volt olyan hogy teljesen jól voltam 1-1.5 napig, jellemzően akkor amikor hazafelé (Debrecenbe) tartottam, ill. hazaértem. Érdeklődni szeretnék, hogy tényleg lehet-e ez mind a stressztől, ez az egész nagyon ijesztő, és zavar a mindennapjaimban is. Egyébként 2 egyetemre is járok, de úgy érzem szeretem mindkettőt és szívesen tanulok (bár ezek a tünetek most igen megnehezítik). Válaszát előre is nagyon köszönöm!!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a stressz témában

        Kedves Kérdező! A stressz, lelki okok okozhatnak ilyen panaszt. Javaslom, hogy sajátítson el stresszkezelési relaxációs gyakorlatokat, és keressen fel pszichológust!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. február 25., 22:13; Megválaszolva: 2011. február 28., 15:11

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...