• Alvászavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr/nő!Én egy számomra komoly problémával küzdök lassan 6hónapja képtelen vagyok éjjel mélyen és jót aludni.Rengeteg prombéla és negatív dolog történt velem ebben az időszakban én próbálok nem gondolni ezekre de már félek az éjszakátol mert csak forgolódok és az agyam nem bír kikapcsolni.Sajnos a probléma kiváltó oka a párom horkolása is.Nem ismerek magamra nappal szinte mindig rosszkedvű és levert vagyok.Van egy 2éves kislányom is mióta ő megszületett éberebb vagyok felkelek mindenre mondjuk ő nagyon jó alvó 6hónapos kora óta.Nem szeretnék gyógyszereken alatatókon élni de egyenlőre nem látok mást megoldást hiszen ez az állapot nem maradhat igy.Válaszát előre is köszönöm!Üdvözlettel:N.Rita

        Dr. Varga Tamás válasza a alvászavar témában

        Tisztelt Kérdező! Ez már tartós problémának számít! Gyógyszerek hosszabb távú alkalmazása nem szerencsés. Keressen fel szakembert, aki alvásproblémákban jártas az okok tisztázása miatt. Amennyiben stressz, feszültségek állnak a háttérben lehet, hogy elegendő pszichológiai segítség.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Varga Tamás
        pszichiáter

        Dr. Varga Tamás

        Kérdés: 2011. február 19., 02:20; Megválaszolva: 2011. február 22., 08:57

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...