• Alvászavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő ! 2011. 02. 01-én lágyék sérv mütétem volt. 4 nap múlva jöttem haza, fájdalmaim voltak nem tudtam eludni, ezért Stilnox altatót szedtem 6 napig. Az alatató elfogyott, azóta sem tudok elalaudni. A háziorvosom Andante altatót és Frontint írt fel. Bevettem az alatató és a forntint azonban éjjel egy órakor egy újann altatót is , de egész éjjel kb egy órát ha aludtam. A stilnox 5-6 órára volt jó. Néha szedek fájdalomcsillapítot is, de ez 1 db naponta . Prosztata gyulladásom van arra Gentost szedek. Napközben Sedacur forte klszítményt is szedek két nap óta. A fő probléma ahogy látom, a mütét utáni fájdalom, ez már javolt, de még nem az igazi, és ez idegesít Ahogy közeledik az éjszaka már előre félek, hogy nem tudok elaludni. Mit tegyek. Úgy döntötem visszamegyek dolgozni 2011. 02. 16-tól hátha ez segít a folymatban. Milyen kúrát, gyógyszereket, kiegészítőket javasol. Kérem segítsen 47 éves vagyok 2 általános iskolás gyerekkel. Teljes embernek kell lennem ! Megjegyzés: 2010. decemberben is volt lágyéksérv mütétem ( kétoldali sérv volt egyszerre csak egyet mütöttekk) akkor nem volt fájdalmam aludni is tudtam, egyébként előtte nem voltam rossz alvó, egy két nap rossz alvás után ( 4-5 óra) tökletesen aludtam. Ismételten nagyon kérem adjon jó tanácsot, segítsen. Nagyatádon lakom és banki alkalmazott vagyok. Köszönettel: Zoltán

        Dr. Varga Tamás válasza a alvászavar témában

        Kedves Zoltán! Remélhetőleg csak átmeneti panaszok ezek és, ha visszaáll az eredeti kerékvágásba(napi ritmus, feladatok, munka...) rendeződik az alvása is. Az Andantet és Frontint semmiképpen sem javaslom együtt szedni. Átmenetlig visszaállhat a Stilnoxra, ha az jobb volt. Amennyiben 2-3 hét alatt nem rendeződik az állapota (tovább ne szedje rendszeresen az altatót) keressen fel pszichiáter szakorvost!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Varga Tamás
        pszichiáter

        Dr. Varga Tamás

        Kérdés: 2011. február 16., 04:57; Megválaszolva: 2011. február 18., 12:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...