• Depresszió?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor nő/úr! Olyan gondom van, hogy nem tudom milyen betegségem van. A páromnak 2 évre el kell mennie itthonról, nagyon keveset fogunk találkozni. 2 éve élünk együtt, szinte állandóan együtt vagyunk, nem nagyon voltunk távol egymástól sok időre. Viszont mióta ezt én megtudtam, hogy kell mennie és egyre közeledik ez az idő én állandóan szomorú vagyok, nem tudok aludni sírógörcsök jönnek rám, lehetek bárhol rámjön a sírás és sírnom kell. Egyik nap elájultam a sírás után is. Xanaxot veszek be ilyenkor, viszont attól pedig nagyon fáradt leszek. Orvoshoz még nem mentem, nem akarom magam sem elhinni, hogy ilyen gyenge lennék??? Mi erre a gyógymód? Mit tegyek? Orvost kell keresnem? Kérnem mielőbbi válaszát, nagyon félek! Előre is köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a pszichés probléma témában

        Kedves Kérdező! Ez még nem jelent depressziót, minden egészséges ember így reagálna , ha távol lesz tőle az, akit szeret. Ha több hét alatt se tud megküzdeni a problémával, akkor javasolt pszichológust felkeresni. Addig is kapcsolódjon ki, találjon magának érdekes elfoglaltságot, hobbit, vegye fel a kapcsolatot a rég elfeledett ismerősökkel.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. január 20., 09:05; Megválaszolva: 2011. január 20., 14:33

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...