• Mit tegyek, biszex vagyok?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        joanpot dr nö, kapcsolatom szakitása ota (csalodotcság) FELSZINRE LÉPET OLYAN AMIVEL A MAINAPIG AZAZ 3 ÉVE KÜSZKÖDÖM vonzodom az azonos nememhez,ez bevalom öszintén olyan szinten zavar hogy magánéleti lelki konfliktus alakult bennem ki.harcolok önmagammal,depreszios lettem! szinte az arcomra rávanirva a magány és ez az egész állapot,megalázva érzeném magam ha az azonos nemmel valamilyen kapcsolatba lépnék.abban kérném a segicségét valimi tanácsot esetleg hogyan lehetne eszt elkerülni hogy kiegyensulyozotab legyek!

        Ujpál Zsófia válasza a biszexualitás témában

        Kedves Kérdező! Az első lépés mindenképpen ennek az érzésnek az elfogadása lenne. A szexuális vágyak erősek, a lelkünk mélyéről törnek a felszínre, így ezeket, csak úgy, mint az érzelmeket, nem lehet csak úgy elnyomni, megfeledkezni róluk. Minél inkább próbálunk nem gondolni rájuk, azok csak annál erősebbek. Ezért az első lépés annak az elfogadása, hogy igen, lehetséges, hogy biszexuális érdeklődése van. De mi is ezzel a gond? Ez nem egy hiba, hanem egy jellegzetesség, egy tulajdonság. Az emberek egy nagy részére jellemző a biszexualitás, nincsen ezzel egyedül! A gondolkodásunkra erőteljesen hat az a közeg, ahol élünk, illetve az a család, amiben felnevelkedtünk. Érdemes azt végiggondolnia, hogy kinek a véleményétől tartana leginkább, ki szerint lenne ez megalázó. Önmagunk, vágyaink és érzéseink elfogadása nagyon fontos feladatunk, és ennek hiánya vezethet depresszióhoz és más komoly problémákhoz. Azt javaslom, keressen fel egy pszichológust, aki tud abban segíteni, hogy ezt a tulajdonságát segítsen Önnek elfogadnia. Amennyiben pszichológusi segítség mellett dönt, úgy tudok abban is segíteni, hogy megfelelő szakembert találjunk az Ön számára! Minden jót kívánok!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Ujpál Zsófia
        pszichológus

         Ujpál Zsófia

        Kérdés: 2011. január 09., 16:35; Megválaszolva: 2011. január 12., 09:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...