• Koncentrációs zavaromat mi okozhatja?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Webdoktor! Az utóbbi időben koncentrációs zavaraim vannak.Képtelen vagyok egy dologra figyelni,sokszor azt sem tudom mit csinálok.Soha nem voltam egy gyors ,felpörgött ember,de ennyire azért nem voltam lassú gondolkodású.Nagyon kellemetlen ,főleg a mostani munkám miatta is.Pénztáros vagyok egy benzinkúton, és ha elszámolom magam, nekem kell fizetni.Meg is történt a tegnapi nap,többet adtam vissza, és majdnem odaadtam egy üdítőt,ingyen.A hóna alatt szorongatta a vevő és én egyszerűen nem láttam.Nagyon nehezen tudok fejben számolni, előfordul hogy nem jut eszembe,mennyit adjak vissza.A munkám kívüli életemben is gondot okoz,képtelen vagyok pl egy filmet úgy végignézni, hogy nem mászkáljak el el legalább 3x közben.Sokszor nem emlékszem arra sem, mit hová tettem.Nem tudom ez valami betegség e, vagy csak a korral jár.Vagy csupán a stresszes életemből adódik.Nagyon sok nehézség ért, munkanélküliség, az állandó pénztelenség, egyik gond a másik után.Lehet hogy ezért vagyok ennyire szétszórt. Tanácsot szeretnék kérni, hogy elmenjek e orvoshoz?Azt sem tudom milyen szakorvoshoz lehet ilyenkor fordulni. Köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichés probléma témában

        Kedves Hölgyem! a panaszok oka nagy valószínűséggel a stressz és egyéb lelki okok. Pszichológus felkeresése javasolt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2010. december 29., 09:41; Megválaszolva: 2010. december 29., 12:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Mivel 17 éves vagyok, és nem tudok a szüleim tudta nélkül orvoshoz menni, itt próbálok meg segítséget kérni mert már nagyon kiborít ez az állapot amiben vagyok! Nagyon nehéz leírni milyen is ez pontosan, de megpróbálom. Két/három...
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...