• Agresszív rohamok

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Úr Kérem segítsenek, mert az életem napról napra egyre rosszabb irányba halad. Évekkel ezelőtt (kb 5 év) kezdődött el bennem valami változás, melynek következtében bármilyen számomra igazságtalan helyzetbe kerülve olyan dührohamot kapok, melyeknek köszönhetően szó szerint elvesztem a józan ítélőképességem, és agressziv viselkedést tanusítok. Ennek köszönhetően kétszer már bírósági tárgyalás lett az esetekből, és a második alakalommal a bírónőm nevelési célzattal elrendelte az előzetes letartózatásomat is. Egyébként alapvetően nyugodt, segítőkész, tárasági ember vagyok, sokszor segítettem önzetlenűl még vadidegen embereknek is, mert ezek a tettek jó érzéssel töltenek el. Továbbá szervezetileg és immunológiailag is egészséges vagyok, évek óta nem volt egy-egy meghülésen kívűl semmilyen betegségem, nem szedek gyógyszert, nem vagyok allergiás. Fizikailag is rendben vagyok, rendszeresen sportoltam, és egészségesen, változatosan táplálkozom. Főiskolai diplomám van, biztonságtechnikai mérnökként a saját vállalkozásomban dolgozom. Szeretném egy szakember segítségéval megtalálni és megszüntetni az elmém hibás, társadalmilag nem elfogadott működésének okát. A gyógyszeres tüneti kezelést nem látom megoldásnak, a valódi okokra szeretnék rátalálni, hogy akár életmód, életviteli változtatással kiléphessek ebből a rettenetesen kellemetlen állapotból. Segítségüket előre is köszönöm! Tisztelettel:

        Dr. Diószegi Judit válasza a pszichés probléma témában

        Kedves Kérdező! Agresszív viselkedés, indulatkezelési problémák többféle pszichiátriai kórképben is megjelenhetnek, ezért részletes pszichiátriai vizsgálatra lenne szükség. A diagnózistól függ a terápia jellege is (lehet, hogy indokolt a gyógyszeres kezelés, de a pszichoterápia jellege is a kórképtől függ).

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Diószegi Judit
        pszichiáter

        Dr. Diószegi Judit

        Kérdés: 2010. december 18., 14:10; Megválaszolva: 2010. december 22., 14:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...