• Nem kíván a párom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves doktornő/Úr! A párommal 2 és fél éve vagyunk együtt, ebből kicsivel több mint 1 éve együtt lakunk. Most 5 hónapos terhes vagyok! A párom 12 évvel idősebb mint én, de ez a kapcsolatunkon semmilyen formában nem mutatkozik! Nekem minden téren ő az első! kb. 2 éve élek vele szexuális kapcsolatot! Az elején nehezen indult de miután belejöttem és már nem voltak gátlásaim nagyon jól müködött a szexuális életünk! Összeköltözésünk után minden napos volt a szex, de mára jó ha hetente egyszer eljutunk odáig! A köztes időben többször is említi hogy majd ma kéne mert már hiánya van de mire oda jutunk el alszik! Én többször is igényelném az együtt létet de sosem jön össze! Azt mondja, hogy fáradt de amikor meg ismertem azt mondta, hogy nála a fáradtság nem kifogás! Próbáltam felkelteni a figyelmét pl.: más fehérneművel, szexisebb ruhákkal, enyhén ki sminkeltem magam, de ezek hatástalanok! Szeretném ezt valahogy rendbe hozni! Annyit még elmondanék, hogy miután összeköltöztünk 8 hónapra rá lett netünk és egyszer észre vettem hogy pornót néz és társ kereső oldalakon vann fenn akkor mondtam neki hogy vagy nézzük együtt vagy ne nézze mert engem annyira zavar hogy képes vagyok elhagyni és ez is hozzátartozott az okhoz amikor egy rövidebb időre elköltöztem tőle! Ez a pornó téma azóta is fenn éll bár most mintha csökkent volna vagy esetleg meg is szünt! De még sem jó a szexuális életünk Az elején nagyon változatos és kicsit sem unalmas volt a szexuális életünk! Lehet hogy rám unt? Vagy fáradt? Esetleg tul komolyan vettem a pornó témát? A Dohányzás közre játszhat ebben? Esténként sirba alszom el! Ezen kívül télleg semmi problémánk nincs soha nem veszekszünk és nagyon jól meg vagyunk! Kérem segítsen a véleményével!

        Ujpál Zsófia válasza a pszichés probléma témában

        Kedves Levélíró! Azt gondolom, nagyon korrekt módon jártál el a pornó témával kapcsolatban, amikor azt mondtad neki, hogy nézheti, csak legalább veled együtt. Érthető, hogy zavar, főleg, ha közben meg ti nem éltek számodra kielégítő szexuális életet. Kedves tőle, hogy jeli, hogy „majd ma kéne”, de mit tesz ezért? Nem elég csak mondani, tennie is kell érte, nem csak neked kell megpróbálnod felizgatni őt, de neki is téged! Ő mit tesz azért, hogy fejlődjön a szexuális életetek? A pornó még önmagában nem akkor probléma, sok ötletet lehet onnan meríteni, fejleszti a kreativitást, fantáziát. A társkereső oldalakon való jelenlétét sokkal nagyobb problémának látom. Miért van ott, ha egyszer már van neki párja? Mire használja, miért kell neki? A szexuális élet zavarai jó jelzői a párkapcsolati problémáknak, azoknak, amik talán nem is kerültek felszínre, nem kerültek kimondásra. Üljetek le és beszéljétek át, hogy ő hogy van a kapcsolattal, neki mi az, ami hiányozna, mit szeretne tőled, miben változzál te, és te is ugyanígy mond el a te oldaladat. Nincs az rendben, hogy ő társkereső oldalakon chat-el, és az sem, hogy te sírva alszol el, és ezt egyrészt ő nem veszi észre, vagy ha észreveszi, nem foglalkozik vele, másrészt nem lehet ezt megbeszélni vele. A fáradtság nem kifogás. Mond el neki egyértelműen, hogy neked több szexre volna szükséged, és ha nem veszi a finom jeleket (smink, fehérnemű, stb.), akkor legyél egyértelműbb azzal kapcsolatban, hogy neked mire van szükséged, és mond el neki ugyanilyen egyértelműen, hogy mi a problémád jelenleg a kapcsolattal! Minden jót kívánok!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Ujpál Zsófia
        pszichológus

         Ujpál Zsófia

        Kérdés: 2010. december 03., 13:06; Megválaszolva: 2010. december 08., 10:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...