• Mi lehet a bajom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves doktornö.Szeretném megkérdezni hogy mit tudna mondani illetve javasolni a gondomra.Hát énnekem egy olyan gondom van,hogy néha felgyorsul a szivverésem.Mikor ez elöször megtörtént nem tanúsitottam neki nagyobb figyelmet,de mikor már másodszor megesett rendkivül megijedtem.elmentem orvoshoz,lemérték a vérnyomásomat,meg csináltak EKG-t és azt mondták hogy minden rendben van.Adtak egy fél nyugtatót,és 5 percen belül jobban lettem.néha érzek nyomást a mellkasomon,de ez nem tart sokáig,meg amikor felgyorsul a szivem akkor légszomjam is van.persze olyankor ideges leszek,és mig le nem nyugszok addig nem múlik egyik tünet sem el.18. életévemet már februárban betöltöttem,tehát elég fiatal vagyok.Túlsúlyos nem vagyok,életmódom nem épp a legegészségesebb.Kávét azt csak reggel iszom(energiaitalt,nem amióta ez a dolog jelentkezett,és a szénsavas italokat is hanygolom),dohányzom,nem sportolok és sokat idegeskedek.Ebböl következtették hogy stressz lehet az oka ennek a bajnak.Elég ijesztö dolog,és egyfolytában a pulzusomat mérem.egyszerüen meg vagyok ijedve,és nem tudok nyugton maradni.Elképzelhetö hogy mindezt valamilyen szinten beképzelem magamnak,vagy esetleg a stressz okozza?Tudna e nekem valamit mondani.Várom válszát.Tisztelettel

        Dr. Csuth Ágnes válasza a stressz témában

        Kedves kérdező! A szapora pulzus okát ki kell vizsgálni, ebben háziorvosa fog tudni segtíeni. A stressz is okozhatja panaszát, de ezt látatlanban megmondani nem tudom. Keressen fel pszichológust, pszichoterápia, relaxációs gyakorlatok tudnának segíteni a problémáján, ha ez a kiváltó ok.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. november 08., 15:27; Megválaszolva: 2010. november 10., 12:20

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...