• Pszichés betegség

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr/nő! Egyszerre több gonddal is küzdök, és sajnos nem találok rájuk megoldást! Pszichés alapon jelentkeznek különböző tünetek, de semmi szervi elváltozást nem tapasztaltak eddig nálam! Tehát a következő dolgok keserítik a mindennapjaimat: - Pszichés alapon stresszhelyzetbe (amiben elég sokszor vagyok) kiugrik a vérnyomásom (az alap 125-130-ról) 150-180-ra, gyógyszert szedek, de az csak alapvérnyomást állítja be... - Pszichés alapon, sokszor feszült helyzetbe dadogok, nem tudok kiejteni bizonyos szavakat, hangokat, és érzem, hogy a szívem nagyon hevesen dobog... - Pszichés alapon sokszor nem tudok vizelni, amikor pl: nyílvános helyen, valaki mellettem áll, vagy más is ott van, és sokszor nem indul meg a vizelet, pedig tudom, hogy tele van a hólyagom! de nyugodt helyzetbe, amikor egyedül vagyok, akkor minden rendben, és semmi szervi elváltozásom nincs! - Pszichés alapon nem tudok megfelelő időtartamú vagy hatású merevedést elérni, nagyon aggaszt a helyzet, mert folyamatos próbálkozásra sincs eredmény! Esetleg összefügghet ez a 4 dolog? Sajnos annyira megkeserítik az életemet, ezek a dolgok,hogy már teljesen tanácstalan vagyok, hogy mit lehetne csinálni! Kérem segítsenek, hogy mit tudnék tenni ezek ellen, vagy hová tudnék segítségért fordulni! Előre is nagyon köszönöm a választ!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a pszichiátria témában

        Kedves Kérdező! A panaszainak lehet lelki alapja, de ezt biztosan megmondani vizsgálatok után lehetne. Keressen fel pszichológust mindenképp. Vagy a területileg illetékes pszichiátriai szakrendeléshez forduljon.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. november 06., 16:23; Megválaszolva: 2010. november 09., 08:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...