• Alvászavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        testvérem és szüleim egy hónapal ezelőttvették észre hogy kicsit elég fura nyőgés szerű hangokat adok ki magamból alvás közben mostmár durvább lett a helyzetem nagyokat ordítok nyőgök álmomba elég hangosan.álmaimra természetesen nem emlékszem reggel semmien rémálomra nemi álomra.reggel nem jelentkezk sem izzadás semmi gyanús.amikor orvosnál voltam nem említettem ezt a gondomat mindent rendben talált kivétel a szívzörejeimet amitől szintén félek mert nem tudom mi az és mitől elhet és hogy vajon kapcsolódik e az áavás zavaraimhoz.válaszát várom köszönettel

        Dr. Diószegi Judit válasza a alvászavar témában

        Kedves Levélíró! Alvó személy, ha hangosan kiabál, riadtnak tűnik, akár mozoghat is és nehezen nyugtatható meg, akkor ún. alvási rémület zavarról beszélünk. Az illető reggel nem emlékszik semmire, nyugodtan ébred. Állhat a háttérben pszichiátriai zavar is, ezért pszichiátert kellene felkeresnie. A szívzörej annyit jelent, hogy amikor orvosa fonendoszkóppal meghallgatta, akkor a szív felett hallot valamit. Ennek többféle oka és formája lehet, nem feltétlenül jelent olyan problémát amitől tartania kellene, hiszen akkor ezt jelezte volna orvosa.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Diószegi Judit
        pszichiáter

        Dr. Diószegi Judit

        Kérdés: 2010. november 04., 23:30; Megválaszolva: 2010. november 07., 18:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...