• súlyosbodó pánikbetegség, már mindentől félek

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt dr.nő/úr! Pánikbeteg vagyok, de ez már olyan szintre eljutott, hogy amikor eszek, félek, hogy megfulladok,félrenyelek és már alig merek enni is. Rengeteg dologtól félek. Főleg esténként jön rám például a halálfélelem, vagy olyantól,hogy valami komoly betegségem van, pl. rák. Mit tegyek? 2-3 évvel ezelött voltam kivizsgáláson ekg, szívultrahang, vérvétel, nem találtak semmit. A háziorvosom azt mondta szedjem a Magne b6-ot. Egy darabig jó volt, ritkábbak lettek a pánikrohamok akkor, de már most szinte naponta vannak, valamikor többször is, hol csak picit, hol nagyon. Ezek általában este jelentkeznek. Gyógyszereket se merek bevenni, mert félek a mellékhatásoktól, pl. a nőgyógyászom hüvelygyulladásra írt ki doxycyclint és nem mertem bevenni, mert a btájékoztatón az volt írva, hogy kerülni kell a napot, de nyár van és nem tudom elkerülni, meg az, hogy este vegyem be de ne lefekvés elött, mi történik ha lefekvés elött veszem be?! Ezért nem vettem be. Már teljesen kétségbe vagyok esve. Szeretném jól érezni magamat. Pszichológus jó megoldás lenne? Kell beutaló? Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a pánikbetegség témában

        Tisztelt Kérdező! A pszichológus és pszichiátriai segítség igénybe vétele valóban megoldás lehet a problémájára. A felismerés, hogy segítségre van szüksége nagyon biztató, hiszen az e gyógyuláshoz vezető út első és nagyon fontos lépése. Amennyiben OEP finanszírozott szakrendelést kíván felkeresni kérje háziorvosa segítségét. a magánrendelésekre természetesen nem kell beutaló.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2010. július 20., 13:59; Megválaszolva: 2010. július 22., 07:50

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...