• Pszihés probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tisztelem. nem tudom mi bajom lehet de pszihesen ugy erzem nulla vagyok..februrba kezdott panikrohamokkal ami utan halal vagyam volt. elmentem pszihaterhez adtak risperidont es paroxetint. nincs semmi kedvem.nem jarok ki bartaimmal. nem erdekel semmi. folselges gondolatok jarnak fejmbe az ok pedul hogy hogy mukodik az ember. mert elunk meg ijesmi.ugy erzem valami akadajoszttaja gonndolatimat. ijenkor eszemeb jut az ongyilkossag es hala vagyam van . mintah nem lenne multam es jovom. eltun a jovekepem . semmi amibiciom nincs egyfojataba ajulas es szedules erzet kerulget. mintha baj lenne jelen erzetemmel es neha rendelensenek tunik gondolkodasom ez nagyon gyakran.a dperesizo tuneteik kozul az oldalukon az egeszbol csak 1 nem illik ram az test suj valtozas minden mas pont ram passzol. a szkizofrenibol pedig csak 2 pasozl ram de megios felk tolle.az pedig az hogy el izzolalodtam tarsasgtol. es az hogy nincsenek erzesim. sirni tudok szokatm is sokat hogy sosem jovok hejre de nem erzem az erzelmem. nem tudom mijen boldognak lennei. olayn fura a jelen letem mintah rendlenes lenne. neh ugy erzem halucinalok de persze semmi de astz erzem hogy most fogok. mi lehet ez mileyen begsegek alnak fenn ezek tunetek ap[aljan?

        Dr. Diószegi Judit válasza a pszichés problémák témában

        Kedves Levélíró! Részletes vizsgálat szükséges a pontos diagnózis felállításához és állapotának felméréséhez. Depresszió (akár súlyos skizofrénia szerű is), pánikrohamok, skizofrénia felmerülhet. Keressen fel pszichiátert ismét.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Diószegi Judit
        pszichiáter

        Dr. Diószegi Judit

        Kérdés: 2010. július 05., 14:38; Megválaszolva: 2010. július 07., 15:32

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...