• Izzadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Szakerto! Egy nagy problemam, hogy nagyon izzadok. Sokkal jobban, mint egy atlag ember. Tobbnyire az idegesseg az, amitol mindig izzadok. Most azonban a melegtol meg jobban. Szerencsere nem budos, de nagyon kellemetlen a hatalmas izzadsagfolt a ruhamon(tobbnyire a honaljamon) es nagyon idegesito, amikor csurom viz az arcom es egyfolytaban torolnom kell. Mit javasol, mit kene tennem, hogy enyhitsem az izzadast?

        WEBBeteg szakértő válasza a izzadás témában

        Kedves Kérdező!

        Az izzadás a test természetes hűtőfunkciója. Azt kellene megítélni, hogy az ön esetébena fokozott izzadást konkértan mi okozza, ugyanis szervi eltérések állhatnak ilyenkor a háttérben, például szívbetegség, hormonális ok, vagy élvezeti szerek is okozhatják. A pszichés okok is állhatnak a háttérben, ezért javasolt pszichológus felkeresése, stresszkezelő relaxációs technikák elsajátítása. Az zzadás mértéke csökkenthető botox kezeléssel, de mérlegelni kell azt, amit az első mondatban írtam, azaz ez egy természetes hűtőfunkció, tehát teljes visszaszorítása veszélyeket rejt magában.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2010-06-13 19:29:12; Megválaszolva: 2010. június 13., 19:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...