• Bizalom?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő!

        Sajnos a bizalomhoz olyan orvos kellene,aki legelább megpróbálja elhitetni,hogy segiteni akar,nem letudni a néhány percet amit egy páciensre szánt.Az az orvos aki -többek közt- szociális fóbiát diagnosztizál,aztán beakar dugni egy kórházba 70-80 beteg mellé (vagy keress magadnak jó pénzért magánrendelést)ne várjon bizalmat.

        Igen ez egy ilyen ország,amig nem leszel öngyilkos,vagy gyilkos addig senkit sem érdekel a betegséged.

         

        Miklós

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichiátrai probléma témában

        Kedves Miklós!

        Nagyon sajnálom, hogy ennyire rossz tapasztalatai vannak, és eddig csak ilyen helyzetekbe sodorta az élet. De higgye el, van még olyan lekiismeretes szakember, akiben tényleg megbízhat, és aki a tudása legjavát adva próbál meg önnek segíteni.  Első körben tényleg azt javaslom, hogy a háziorvossal vegye fel a kapcsolatot, aki ismeri a környéken dolgozó pszichiáter szakembereket, és biztos, hogy lesz valaki, akit a háziorvos kolléga is jó szívvel tud ajánlani. Ha a környéken nem talál ilyen embert, a legközelebbi egyetemi klinikán érdeklődjön, esetleg az interneten keresztül a többi beteg tapasztalataira alapozva próbáljon meg orvost keresni. Több olyan beteg fórum is van, ahol szakemberekről mondják el a véleményt a páciensek.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2010-05-20 09:59:25; Megválaszolva: 2010. május 20., 09:59

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...