• Szekszuál mánia vagy betegség ?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt ! 76 éves felsőfokú végzettséggel rendelkező férfi vagyok, aktív szellemi, fizikai tevékenységem van. 15- éve enyhe prosztata duzzanatom kezelésére naponta Omnic Tocas 0,4 tablettát szedek. Vizelési problémáim nincsenek, ill. elviselhető gyakorisággal. A vizelet sugár a nappali órákban teljesen normális, éjszaka vége felé mar elvékonyodik. Problémám: Szekszuális igényem heti rendszerességgel jelentkezik. A kielégülési lehetőség eléggé korlátozott, többször hosszabb ideig is zaklatott állapotban telnek napjaim. ( Partneri kapcsolat teljesen bizonytalan ) A hosszabb izgalmi állapot miatt heréim érzékennyé válnak, a feszítő érzés fokozódik, az érzékenység fájdalommá fokozódik. Orgazmus után az érzékenység még egy-két napig eltart, majd beáll a rendes közérzet. A szekszuális igény kb. 7-10 nap után újra jelentkezik. Erekciós problémam nincs, de a bizonytalan partneri kapcsolat miatt jelentkező állapotot nehezen viselem. Szívesen lemondanék a szekszuális igényről, megszűntetéséről ha erre gyógyszeres, hormonális lehetőségem lenne. Ebben kérem segítségét. Tisztelettel a feladó

        WEBBeteg szakértő válasza a szexuális zavar témában

        Kedves Kérdező! Az Omnic Tocas készítmény lehetséges mellékhatásai között szerepel az ún. priapismus, azaz hosszan, akár órákig, napokig is eltartó, fájdalmas merevedés. Ha esetleg ennek lehetősége felmerül, akkor orvoshoz kell fordulni. Egyebekben a szexuális vágy csökkentésére gyógyszeres lehetőség nincsen. Ezt csupán szexuális bűnőzök esetében alkalmazható eljárás. Maga a szexuális vágy jelentkezése nem jelent problémát (ebben elég nagy egyéni eltérések lehetnek), viszont panaszait (érzékenység, fájdalom) jelezze urológusának, csakúgy mit a lehetséges gyógyszermellékhatást.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-05-19 20:04:49; Megválaszolva: 2010. május 19., 20:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...