• Mi lesz?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Úr! Nálam januárban diagnosztizálták hogy pánikbeteg vagyok! Szívinfarktushoz hasonló tüneteim voltak, de csináltak EKG-t és tökéletes! Így mentem pszichiáterhez. Felírta nekem a Cipralex 10mg-ot, ami az 1. naptól kezdve jó hatrással volt rám, és nem volt semmi bajom! 2 hónapig szedtem,csak költözés miatt másik dokihoz mentem, és ő nem Cipralexet írt fel, hanem Sertagen50 mg-ot. Bevallom ebből csak 5 szemet vettem be, mert még rosszabbul lettem, és azóta nem szedek semmit,mert május 13-án megyek vissza, és akkor kérni fogom a Cipralexet,ha muszály lesz. Nem akartam gyógyszert szedni, de mostanában egész nap gombóc van a torkomban(most is) , és nehezen kapok levegőt. :(  Megfulladhatok ez miatt??? Nagyon félek hogy megfulladok, nem tudom mit kellene tennem mikor rámjön a nehézlégzés......

        Kérem segítsenek!!! Nagyon el vagyok keseredve! Köszönettel: Nettyke

        WEBBeteg szakértő válasza a pánikbetegség témában

        Kedves Nettyke!

        A gombócérzés az ön esetében valószínűleg csak egy szubjektív érzés, szervi eltérés nem áll mögötte, csak a pszichés tényezők miatt tűnik félelmetesnek, de ez esetben nincs oka aggodlaomra, emiatt nem fulladhat meg. Ellenben a biztonság kedvért javaslom, hogy ha a gombócérzés a gyógyszerváltásra sem szűnik, akkor emiatt néhány rutin fvizsgálatot, azaz ül-orr-gégészet, gasztroenterológiai vizsgálatot, pajzsmirigy-vizsgálat.

        Másik kérdésére válaszolva: ha a Cipralex bevált, kár módosítani rajta.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-05-06 09:47:48; Megválaszolva: 2010. május 06., 09:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...