• Gitta 30

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Elnezest kerek doktor ur hogy ugyan azokat a kerdeseket tettem fel,de teljesen meg vagyok "zavarodva",minden estetöl felek "mert ez este jelentkezik". Erdekes modon nappal csak a nyugtalansag gyötör,este pedig ez a lataszavar. Tv fenynel nagyon rossz,esti utcai fenynel szinten,viszont ha felkapcsolom itthon a lampat ami majdnem nappali fenyt ad,teljesen megszünik azonnal. Tehat estenkent lampanal tevezek es kerülöm az utcai fenyeket.. Remelem ez tenyleg csak a gyogyszer hanyag elhagyasa miatt van,azt nem mondtam hogy eleg meggondolatlanul hagytam el,neha egy hetig nem vettem be csak amikor mar szedültem a vege fele. Az eltereles neha jol,neha abszolut nem müködik. Köszönöm hogy ennyit segit nekem,ez egy mankot ad amivel kicsit könnyebben veszelem at ezt a par hetet :) Köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a egyéb témában

        Tisztelt Levélíró!

        Korabbiakra utalva azt hiszem, már új kérdés nem fogalmazódott meg. Jelzem ismét, igyekezzen bizalommal lenni kezelőorvosához, illetve legyen következetesebb (az első levelében azt irta, hogy szabályosan hagyta el a gyógyszert) Minden jót

         

        Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-31 16:55:46; Megválaszolva: 2011. október 04., 10:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...