• Bipoláris depresszió?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Négy éve kezelnek depresszióval, és két éve pszichológushoz is járok. A jelenlegi állapotom kb. 6 hete kezdődött. Eleinte megmagyarázhatatlan jókedvem volt(kb.egy hétig), majd szinte egyik óráról a másikra ez elromlott, és azóta a pokolban érzem magam A pszichiátertől Lamolepet kaptam, ezt második hete szedem a többi gyógyszerem mellé. Nem érzek javulást, sőt...

        Segítsen nekem kérem szépen, mit tegyek!? Menjek az orvoshoz időponton kívül, vagy hagyjam abba a gyógyszert, vagy hagyjam a gondolataimat egyre feketébben rohanni? Egyáltalán vége lesz-e valaha ennek, vagy ez már örökre így marad?

        Kialakulhatott-e ez az állapot attól, hogy képtelen vagyok feldolgozni a gyerekkoromat, egy ponton túl sem beszélni, sem írni nem tudok róla(pedig a pszichológus minden segítséget megad)?

        Tisztelettel várom válaszát.

         

        WEBBeteg szakértő válasza a depresszió témában

        Tisztelt Levélíró!


        Azt hiszem, Önt elég jól ismerheti már kezelőorvosa (ill. pszichológusa). A javasolt plussz gyógyszer hangulatstabilizáló, fokozatosan állítjuk be és nem hat olyan gyorsan..Ha a szedésében elbizonytalanodott, nyugodtan konzultájon kezelőjével, hiszen ha netán mellékhatások vannak, azt soron kívül is jeleznie kell.
        Másrészt a pszichológushoz járásnak biztosan van egy (vagy több) kitűzött célja, az sem tarthat a végtelenségig. Ha nem elég hatékony, azt is érdemes megbeszélni vele, és esetleg új terápiás szerződést kigondolni (érdemes lenne azért számba vennie, hogy eddig a pszichiátere és pszichológusa miben segített már Önnek, ugyanis 2-4 év nagy idő!) Javulást kívánva,

         

        Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-11 19:01:34; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 10:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...
        Már évekkel ezelőtt tapasztaltam magamon, hogy rettenetesen stresszes vagyok, a mindennapjaim nagy részén nagányosnak érzem magam, van, hogy még társaságban is, ha nem a megfelelő emberek vesznek körül. Mozgássérültként születtem, ami miatt...
        Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Édesapámnak tavaly augusztus óta szédüléses panaszai vannak. Járáskor egyensúlybizonytalanságot érez, majdnem állandóan. Álláskor, üléskor, fekvéskor hasonló panasza nincs. Lábai régóta fáznak, bal lába...
        Üdv 23 éves férfi vagyok kiskoromba kezdődött hogy hangokat hallottam elalvas előtt meg ha keveset aludtam ezt az orvosom nem differenciálható skizofréniának diagnoztizálta ).4 hónapja gyogyszermentes vagyok semmit nem szedek es annyira jol erzem...
        Tisztelt Doktornő, Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mire utal, miként lehetséges az, ha én képes vagyok az agyamat érezni? (csakúgy, mint a gyomromat, tüdőmet, vagy más egyéb szervemet) Ismerőseim körében senki nem "képes" erre"....
        Jó napot! Erős szorongásos zavarok, melyek párkapcsolatban, és egyéb társaságban jelentkeznek, s ezek mellékhatásai miatt felkerestem egy pszichiátert. Akivel sok gyógyszert kipróbáltunk de az egyetlen negatív mellékhatásmentes gyógyszer...
        Tisztelt Doktornő 30 éve dolgozom folyamatos műszakban, éjszakázom is.Két éve kezdtem el antidepresszánst szedni, állandó szorongásra és alvási problémákra, amit édesapám halála felfokozott.Azt gondolom, a munkakörülmények miatt alakult...
        Tisztelt doktornö! Nem is tudom hol kezdjem.Gyerek korom óta félek a sulyos betegségektöl.Akkor ez a dolog még nem volt olyan erős de mostanra nagyon minden napomat ki tölti nincs nap hogy ne lenne valami bajom. Hol a hasam fájt hónapokig hol a...