• Mit tegyek???

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!

        Rngeteget stresszelek és szorongok,és mellette még egy-egy pánikroham is előjön (pl.tömegfóbia).22.éves vagyok,és olyanon is tudok steresszelni,hogy mi lesz ha lekésem a villamost.De mostanság,olyan problémáim vannak,hogy ha kajálok,bármitől wc-re kell mennem hasmenéssel.Sok mindent nem tudok enni,zöldségtől és gyümölcstől haspuffadásom van,tejterméket nem eszek mert egyből hasmenésem van szintén.2003-ban volt egy petefészek cisztám,a műtét jól sikerült és azóta voltam is kontrollon,az is jó lett.Viszont rendszertelenül eszek,és folyadékot csak akkor iszok ha szomjas vagyok.Asztmás vagyok és tudom mennyit kellene innom,és mellette még allergiám is van.Már nem tudom,mit tegyek,vagy épp mit egyek...Előre is köszönöm válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a szorongás témában

        Tisztelt Levélíró!

        Azt hiszem a  megoldás nem az étkezés minőségének, mennyiségének a meghatározása lenne, hanem az, hogy vajon miért szorong, s ugyan miért alakultak ki Önnél pszichoszomatikus zavarok (allergia, asthma, irritábilis bél szindróma?). Tehát szerintem az okok keresésére kéne hangsúlyt fektetni, mivel a "stresszelés" áthatja az életét és a szervezetét. Ehhez pedig fel kéne keresnie pszichológust vagy pszichoterapeutát. Jó egészséget kívánva

        Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-29 16:27:20; Megválaszolva: 2011. szeptember 28., 13:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...