• Szorongás?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor úr/nő.

        16 éves lány vagyok. Azt mondják szorongok. Több nőgyógyász, urológus is megvizsgált, mert erős fájdlmakat éreztem alhasamban, és végbélnyílásomtól 4-5 centivel feljebb. Néha a szeméremajkaim is féjtak belül, de nem találtak nálam semmit. Vizeletvizsgálatom, ultrahang volt, legutóbb hólyaghurutra adtak gyógyszert. Nem használt semmit. Nemrég éreztem gyakran mellkasomban is erős fájdalmakat, azok enyhültek már. Tenyerem állandóan nedves és gyakran kapom magam azon, hogy remegek, de nem érzem magam idegesnek. Ez biztos, hogy mind szorongás tünete? Menstruáció előtt sokkal nagybb fájdalmakat érzek alhasamban, és gyakran vérzek kicsit előtte és utánna is. Folyásom erős és félidőben, két hétel azután kb hogy elállt a menstruációm, egy kevés ér jön belőlem. Kérem segítsenek!

        WEBBeteg szakértő válasza a szorongás témában

        Kedves Levélíró!


        Azt hiszem, ha egymástól független szakemberek ugyanarra a következtetésre jutnak, azt el kell fogadnunk. És akkor a pszichés oldaláról is érdemes megvizsgálni a jelenséget. Ilyen tünetegyüttes előfordulhat szomatoform zavarok körében. Ha a tünetek zavarják, ill gátolják a mindennapokban, akkor javaslom keressen fel pszichológust vagy pszichoterapeutát, mert a pszicés eredet felgombolyítása időt igényel. Jó egészséget kívánva,

         

        Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-20 12:01:43; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 06:20

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...