• Légszomj

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

          

        Tisztelt Doktor Úr

        CS.Ibolya vagyok 3 ével ezelőtt pánikrohamom lett Minden kivizsgáláson résztvettem (EKG LABOR Tüdö R, )negativ gyogyszeres kezelést kaptam Cipralex  xanax 3honapja fokozatossan abba hagytan a gyogyszereket mert gyermeket szeretnék.Nagyon sokszor rám tör a légszomj lefőképpen lefekvés után. SZpirometriai vizsgálatot is végeztek novemberben akkor az értékek jok voltak tehát negativ.Ez az állapot annyira idegesitő mert néha úgy érzem megfuladok.Nagyon tanácstalan vagyok megint menjek egy ujabb kivizsgálásra? Kérem segitsen

        Maradok Tisztelettel

        WEBBeteg szakértő válasza a légszomj témában

        Kedves Ibolya!


        Ha jól értem, akkor Ön évekig szedett pszichiátriai szereket (hangulatjavítót és nyugtatót), ami ha minden igaz, segített a rohamok legyőzésében, vagyis amíg szedte, használt. Úgy tűnik, a szerek abbahagyásával visszatértek a régi panaszok. Nem látom értelmét, hogy ismételt és újabb testi kivizsgáláson essen át a fentieket figyelembe véve (már ha ezt érti "kivizsgálás" alatt). Viszont érdemes lenne konzultálnia pszichiáter kezelőorvosával, aki alternatívákat tudna javasolni (akár gyógyszerben akár más módszerben) Forduljon hozzá bizalommal!

         

        Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-10 09:58:08; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 10:35

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...
        Már évekkel ezelőtt tapasztaltam magamon, hogy rettenetesen stresszes vagyok, a mindennapjaim nagy részén nagányosnak érzem magam, van, hogy még társaságban is, ha nem a megfelelő emberek vesznek körül. Mozgássérültként születtem, ami miatt...
        Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Édesapámnak tavaly augusztus óta szédüléses panaszai vannak. Járáskor egyensúlybizonytalanságot érez, majdnem állandóan. Álláskor, üléskor, fekvéskor hasonló panasza nincs. Lábai régóta fáznak, bal lába...
        Üdv 23 éves férfi vagyok kiskoromba kezdődött hogy hangokat hallottam elalvas előtt meg ha keveset aludtam ezt az orvosom nem differenciálható skizofréniának diagnoztizálta ).4 hónapja gyogyszermentes vagyok semmit nem szedek es annyira jol erzem...
        Tisztelt Doktornő, Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mire utal, miként lehetséges az, ha én képes vagyok az agyamat érezni? (csakúgy, mint a gyomromat, tüdőmet, vagy más egyéb szervemet) Ismerőseim körében senki nem "képes" erre"....
        Jó napot! Erős szorongásos zavarok, melyek párkapcsolatban, és egyéb társaságban jelentkeznek, s ezek mellékhatásai miatt felkerestem egy pszichiátert. Akivel sok gyógyszert kipróbáltunk de az egyetlen negatív mellékhatásmentes gyógyszer...
        Tisztelt Doktornő 30 éve dolgozom folyamatos műszakban, éjszakázom is.Két éve kezdtem el antidepresszánst szedni, állandó szorongásra és alvási problémákra, amit édesapám halála felfokozott.Azt gondolom, a munkakörülmények miatt alakult...