• Tarkófájás!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Én évek óta szedem a parokxátot pánikbetegségem van ,sokáig panasz mentes voltam ,de 3 éve elkezdődőt a tarkó fájásom ,de lelkileg rendbe vagyok,de ha megemeljük a gyógyszert 2x1 szemre akkor általában elmúlik. de nem akarom a gyógyszert megemelni mert lelkileg rendbe vagyok. Néha úgy érzem hogy ketté törik a tarkóm olyan merev, meg görcsbe van nagyon tud fájni, és semmilyen fájdalom csillapito nem veszi ki. Mit tanácsol mit tegyek? de közben Budapestre járunk a AZ istenhegyi géndiagnosztikai gyereksegítő központba mert babát szeretnénk , és ez véget nem akkrom emelni a paroxátott.A Doktorúr az mondta 1 szem nem ártalmas. De ez a nyak fájás borzasztó . Üdvözlettel Ujvári Róbertné

        WEBBeteg szakértő válasza a pánik, gyermekvállalás témában

        Kedves Ujvári Róbertné!


        Sok mindent leírt, amihez néhány észrevételt tennék. Ha csak a tényeket nézem, azt hiszen ,ha valaki ilyen speciális helyre jár (géndiagnosztikai kp.), azt valószínűleg több  éve tartó probálkozás (feszültségekkel) szokta megelőzni. Ez akár okozhat testi tüneteket is (pl. nyakfájás). Tulajdonképpen pont a Paroxat emelés bizonyítja, hogy lelki oka lehet a nyakfájásának. Jól gondolom, hogy azért nem akarja ezt a megoldást választani (mármint napi 40 mg Paroxat), mert nem javasolták várandósság idejére? Azt hiszem, hogy a "lelkileg rendbe vagyok" önmagában nem indok a gyógyszer elutasítására, hiszen évek óta segíti Önt. Javaslatom: 1. pánik 2. szomatizáció (vagyis a nyakfájás) 3. fogamzási probléma, .... ezek indokolják, hogy ne csak gyógyszeres megoldáson gondolkodjunk, hanem legyen pszichoterápiás megbeszélés, akár párterápia keretében. Erre biztosan talál szakembert (Budapesten). Tudnia kell, a gyógyszer csak a tüneteket oldja, a kiváltó okot nem kezeli. Bátorságot és sok sikert kívánok,

        dr. Bakos Cinnia Dóra

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-04 19:19:10; Megválaszolva: 2011. szeptember 12., 13:13

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...
        Már évekkel ezelőtt tapasztaltam magamon, hogy rettenetesen stresszes vagyok, a mindennapjaim nagy részén nagányosnak érzem magam, van, hogy még társaságban is, ha nem a megfelelő emberek vesznek körül. Mozgássérültként születtem, ami miatt...
        Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Édesapámnak tavaly augusztus óta szédüléses panaszai vannak. Járáskor egyensúlybizonytalanságot érez, majdnem állandóan. Álláskor, üléskor, fekvéskor hasonló panasza nincs. Lábai régóta fáznak, bal lába...
        Üdv 23 éves férfi vagyok kiskoromba kezdődött hogy hangokat hallottam elalvas előtt meg ha keveset aludtam ezt az orvosom nem differenciálható skizofréniának diagnoztizálta ).4 hónapja gyogyszermentes vagyok semmit nem szedek es annyira jol erzem...
        Tisztelt Doktornő, Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mire utal, miként lehetséges az, ha én képes vagyok az agyamat érezni? (csakúgy, mint a gyomromat, tüdőmet, vagy más egyéb szervemet) Ismerőseim körében senki nem "képes" erre"....
        Jó napot! Erős szorongásos zavarok, melyek párkapcsolatban, és egyéb társaságban jelentkeznek, s ezek mellékhatásai miatt felkerestem egy pszichiátert. Akivel sok gyógyszert kipróbáltunk de az egyetlen negatív mellékhatásmentes gyógyszer...
        Tisztelt Doktornő 30 éve dolgozom folyamatos műszakban, éjszakázom is.Két éve kezdtem el antidepresszánst szedni, állandó szorongásra és alvási problémákra, amit édesapám halála felfokozott.Azt gondolom, a munkakörülmények miatt alakult...
        Tisztelt doktornö! Nem is tudom hol kezdjem.Gyerek korom óta félek a sulyos betegségektöl.Akkor ez a dolog még nem volt olyan erős de mostanra nagyon minden napomat ki tölti nincs nap hogy ne lenne valami bajom. Hol a hasam fájt hónapokig hol a...