• Mi a baj?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő/Doktorúr!

        A problémám október végén kezdődött amikor erős hasi görcsök és hasmenés tört rám. A tünetek mellé sem láz, sem hányinger, sem súlyveszteség nem társult. Azóta valamennyit javult a helyzet, de még mindig jelentkeznek a fájdalmak, hasmenésem már nincs. A görcs a gyomromtol indul és egyenes irányba az alhasban végződik, hidegrázással és verejtékkel társulva. Ez kb. 10 mp alatt lezajlik és utána megint órákig semmi. A háziorvosom elküldött vér, vizelet és széklet mintái alapján sem gyulladás sem fertőzés nincs. A nőgyógyászom mégis gyulladásra gyanakszik amire kaptam antibiotikumot. De sajnos nem változott semmi. Elég sok problémám volt az elmult időszakban. Most vagyunk túl egy házfelujitáson, és családi gondjaim is vannak..Lehetséges, hogy ez mind most jött ki rajtam, és nem is szervi problémám van, hanem idegrendszeri? Lehet, hogy az idegeskedés később jött ki rajtam, és kihatott a gyomromra és a belekre? Vagy a rendszertelen étkezések?! Válaszát előre is köszönöm!

         

        WEBBeteg szakértő válasza a gyomorgörcs témában

        Tisztelt Kérdező!

        Nem tudom megmondani, hogy mi a baja, de az biztos, hogy egy házfelújítás,
        és a társuló anyagi-családi gondok is jelentős stresszel járnak, ami pedig
        a legkülönfélébb panaszok forrása lehet, pl hasmenés, fájdalmak is
        beleférnek ebbe a körbe. A rendszertelen étkezés ugyancsak káros, de ezt
        nyilván Ön is ugyanilyen jól tudja, csak persze néha nehéz betartani.
        Nem szabad azonban mindent stresszes háttérre fogni, amíg a testi okok
        nincsenek teljesen kizárva, így akár a tükrözéses vizsgálatok (bár
        kellemetlenek) is szükségessé válhatnak.

        Jó egészséget kívánva:

         Dr. Dinya Zoltán

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-04 21:30:00; Megválaszolva: 2011. augusztus 29., 07:51

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...