• Rosszullét

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Hello

         

        Mindenn nap roszul vagyok nyom a melkasom nem kapok levegöt  néha szédülök is  vagy a szegcsontom is fály !!! már nem tudom mit csináljak nem merek kimeni az ucára nehogy roszul legyek !!! azt monták hogyy pánik beteg vagyok de én majdnem egész nap roszul vagyok és nagyon félek hogy meghalok!!!Nem merek semmit csinálni nehogy mégroszabull legyek !!! Egész nap csak a roszulétre gondolok lehet ezért vagyok mindig roszul ? hogy terejem el a figyelmemet ? Nem tudom mit csináljak kérem segicsen!!!!!!!!!!Ha reggel felkelek az az elsö gondolatom hogy mikor leszek roszul !!!! Ez igy nem jo legelöször vagy 4-éve lettem roszul akor még csak fullatam . Utána vagy rá kéthonapra megint . Mindig este és utána egyre sürübben minden este !! Most meg már ott tartok hogy minden nap mert és egyre jobban félek !! Orvoshoz nem merek meni nehogy kiderülyön hogy valami halálos betegségem van !!! kérem válaszoljon

         

        Köszönöm Dianna

        WEBBeteg szakértő válasza a pánikbetegség témában

        Tisztelt Kérdező!

        Forduljon összetett panaszaival pszichiátriai rendeléshez, a problémája csak élőben vizsgálható, kezelhető.

        Üdvözlettel:

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-22 09:14:44; Megválaszolva: 2011. augusztus 26., 07:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...