• visszatérő betegség

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Webdoktor! 30 éves nő vagyok. A problémám 3 éve kezdődött.Nagyon sokszor rosszul voltam átestem mindenféle kivizsgáláson, sokáig betalocot kellett szednem szívritmus zavarra. Eljutottam a pszichiáterhez, aki ezt azonnal leállította, wellbutrint írt fel xanax-al szedtem. 3 hónap alatt úgymond meggyógyultam, újra el tudtam járni dolgozni, bevásárolni. Szinte minden panaszom megszünt. Közben terhes lettem de a babát nem lehetett megtartani, beteg volt.A családban azóta 3 gyerek is született. Édesanyám is beteg lett. tüdődaganatot találtak nála. A fő gondom az hogy visszatértek a gondjaim,szédelgés, hányinger zsibbogás stb. Próbálok küzdeni ellenne, nem nagyon sikerül. Mivel szeretnék másik babát, nem igazán szeretnék gyógyszert szedni. Mit tudna tanácsolni,esetleg milyen gyógyszer az ami nem árt?

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichés betegség témában

        Tisztelt Kérdező!

        Sajnos minden gyógyszer jelent valamennyi kockázatot, sőt egy terhesség
        során gyógyszermentesen is lehet probléma, egy kis ember létrejötte és
        születése nagyon összetett folyamat.
        Ha most kifejezett tünetei vannak, keresse fel orvosát, és inkább kezdje
        újra a korábban bevált gyógyszerei szedését, a terhességét pedig
        tünetmentes időszakra tervezzék, amikor a gyógyszer már abbahagyható.
        Fontos jeleznem, hogy a pszichoterápiás kezelések is segíthetnek a
        panaszok csökkentésében, ami lehet alternatívája a gyógyszeres terápiának.

        Jó egészséget kívánva:

         Dr. Dinya Zoltán

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-18 22:05:57; Megválaszolva: 2011. augusztus 24., 08:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...