• depresszio

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        kedves dr ur/ nö nekem azal van problemam hogy 23 eves lany vagyok , es 150 cm magas!!sajnos rajötettem hogy mar nolni nem fogok es ezert elegge depreszioban vagyok!!!az lenne a kerdesemhogy valahogyan tul tudnek ezen lepni mert sajnos ez az erzes mar 4 eve megvan!!!utobi idoben mar az utra sem szivesen megyek ki mert ara gondolok hogy mindenki azt nezi hogy en mien kicsi vagyok!!valaszat elore is koszonom

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichés panasz témában

        Kedves Levélíró!

        Önmagunkat elfogadni az egyik legnehezebb, és legszebb kihívás az életünkben. Valóban, nőni már nem nagyon fog. Léteznek külső ?cselek?, attól függően, hogy mennyire szereti a magas sarkú cipőket, de a leghatékonyabb út az önelfogadás. Mindenkinek meg vannak az előnyös és hátrányos tulajdonságai mind külső és belső jellegzetességekben. Gyűjtse össze ezeket! Önnek milyen tulajdonságai vannak, amiket szeret önmagában, és milyen olyan tulajdonságai vannak, amit mások szeretnek Önben? Nagyon sok fiú / férfi van, akinek az a problémája, hogy túl sok a magas lány, nem találnak magukhoz illő barátnőt. Nézőpont kérdése. Van, aki szereti a szeplőket, van, aki utálja. Van, aki magas lányokat keres, van, aki az alacsonyabbakért van oda. Magas lányoktól pedig nem egyszer hallani, hogy nem merik kihúzni magukat, mert nem szeretnének kitűnni a tömegből. Általában azt tapasztalhatjuk, hogyha rendben vagyunk önmagunkkal, elfogadjuk, hogy olyanok vagyunk, amilyenek, akkor a környezetünk is elfogad minket. Ez különösen akkor fontos hozzáállás, ha általunk megváltoztathatatlan dolgokról van szó. Sokszor az önelfogadás, önbizalom erősítésében segítségre lehet szükségünk. Pszichológus segíthet ebben a folyamatban, amennyiben úgy érzi, hogy a rossz hangulata nem oldódik, vagy rosszabbodik!

        Minden jót kívánok!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2010-04-09 11:55:22; Megválaszolva: 2011. augusztus 19., 08:59

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...