• Rexetin

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        14 éves korom óta (most 31 vagyok)rám tör azaz érzés, mintha valaki számomra kedves személy halt volna meg, annyira erős ez az érzés, hogy tényleges érzem a fájdalmat a szívem körül(persze tudom,hogy ez nem valódi fájdalom, szervi bajom nincs). A pszichiáter 60mg Rexetint írt fel naponta. Kérdésem evvel kapcsolatos, hogy számomra ez a legmegfelelőbb gyógyszer és ha igen a mennyisége nem túl sok? Válaszát köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a depresszió témában

        Tisztelt Kérdező!

        A Rexetin egy antidepresszívum, a leírt rövid leveléből nem derül ki
        számomra egyértelműen, hogy szükséges-e ez, vagy efféle szer Önnek. Az,
        hogy 17 éve furcsa érzései vannak, nem a depressziót és a gyógyszeres
        kezelés szükségességét juttatja eszembe.
        A Rexetinből 60mg-ot mindenképpen sokallok, ebből a hatóanyagból általában
        20-40mg-ot szokás szedni naponta. Viszont a gyógyszerelésen csak
        kezelőorvosával egyeztetve változtasson, az "öngyógyszerelése" szinte
        sosem vezet jóra.

        Jó egészséget kívánva:

         Dr. Dinya Zoltán pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-23 18:47:10; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 17:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámnak keresek pszichológust ill. pszichoterapeutát, ebben szeretném a segítségét kérni. Ő 61 éves, nyugdíjas, de még otthon dolgozik a saját cégében. Több mint 10 éve van otthon, ezalatt lassan leépültek az...
        Tisztelt Doktornő. Pánikbetegségem van. Sajnos pánik rohamom is volt már 3hónap alatt 3*. A pánik rohamok max 30percesek voltak. Mellkas szorítás, nehéz levegő vétel,lábgyengeség, lábremeges. 2017.március óta 2*1db 0.25mg frontin, aztán...
        Tisztelt doktornő! 20 évet küzdöttem és most mindenem megvan. A kirakós utolsó darabját 1 éve értem el, a teljes mértékben kielégítő munkát. Azóta nem találom a helyem csak téblábolok. Ennyi volt? Míg korábban a küzdelem során...