• Alvászavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tisztelt doktorur 45 éves nö vagyok az elsö férjem 3 éve halt meg azota vannak az alvászavaraim,4 ,5 honap alatt fogytam17kg-ot, a stressz az megvan,mert mindennap akad valami mivel felmérgesittenek,ezelöttt 3 éve volt kicsibe agyvérzésem a balfelemen,4 éve szedem a Vazotál meg enalapril tablettákot 1x1mind a kettöböl,porckopás is van a nyakcsigolyámba amitöl kifolyolag fáj éjjel a balkarom könyöktöl lefele meg 3 ujjam el is zsibbad nagyon hosszas ideig idönként meg is dagad erre irták fel a B vitamint tartalmazo gyogyszereket nem tudom a következönek van köze hozza , 3x voltam császárolva .::::::26,24,19 éve az altatokot a hátgerincbe kaptam igy idönként még a hátamban a csigolyák is nagyon érzékenyek ennyit tudok irni magamrol köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a alvászavar témában

        Tisztelt Kérdező!

        A 17 kiló fogyás és a 3 éve tartó alvászavar külön-külön is komoly
        probléma. Valószínűleg mindkettő mögött a stressz, a feldolgozatlan gyász
        és az újrakezdés hiánya áll. Altatókra ne szokjon rá, a fogyás miatt
        belgyógyászati, az alvászavar miatt pszichiátriai kivizsgálást javaslok,
        valószínűleg pszichoterápiás kezelésekre is szükség lehet majd.

        Jó egészséget kívánva:

        Dr. Dinya Zoltán

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-21 22:59:12; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 08:20

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...