• Érdemes?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdv Az lenne a kérdésem,hogy 3 hónapja szedek 0.25 mg-os frontint egy enyhe szorongásos tünetre.. Az enyhe szorongásos tünetem abból ál,hogy enyhe feszültséget érzek a mellkas tájékán úgyszintén a nyak,nyelőcső,a nyelv és a száj tájékán.. ezek nem anynira erősek,hogy ne lehetne kibirni,de azért érzem és kellemetlennek találom néha.. Ez a szorongásos tünet,egy gyógyszer alergiás roham után kezdődött mert lebénúlt egy teljes napra a beszéd készségem,magyarán szólva úgy beszéltem,mint ha nem lennének fogaim. és ezt egy sumetrolim nevü gyógyszer okozta,, azóta eltelt 3 hónap persze iylen tüneteim már nincsenek mivel nem szedem a gyógyszert,, de ez a feszült érzés már az említett részeken megmaradt.. és kissé nyugtalan is vagyok néha.. Persze voltam pszichiáternél és Pszichológushoz is járok rendesen! És végre rátérek a kérdésre ami a következő: Eekek a tünetek akkor is enyhűlnek ha beveszek egy fájdalom csillapítót Pl: flector granulátumot,, egész kellemesen enyhűl tőle ez a fura érzés! Lehet hogy inkább ezt kellene szednem ha rámjön a roham? És lehet ez idegrendszeri probléma pszichés eredetű ha egy sima fájdalom csillapító képes enyhiteni rajta?.. Még egy kérdésem lenne :32 éves vagyok erős férfi 180 cm magas és 97 kg,, nagyon nem szeretném igy leélni az életemet.. 3 hónap telt el,és még mindig megvan ez a fura roham/érzés ezzel kell leéljem az életem? ebből nincs kiút?

        WEBBeteg szakértő válasza a szorongás témában

        Tisztelt Kérdező!

        Amit a Sumetrolim kapcsán ír, elég furcsa, így látatlanban hiszem is, meg nem is, de nem szokásos, az biztos. Az, hogy ennek kapcsán alakultak ki szorongásos tünetei, még különösebb... Nem lehet, hogy Ön túl sokat spekulál a gyógyszerekkel...?
        A Flector és a szorongásoldójának hatása között lehet valamennyi átmenet, pláne ha a placebo hatást is figyelembe vesszük, de inkább itt is azt mondom, tisztázni kellene panaszai valós eredetét, és annak megfelelő kezelést kapni. Az öngyógyszerezés kerülendő!
        Az Ön által leírtak így látatlanban kissé zavarosak, így inkább azt javaslom, keresse fel pszichiáterét, és vele beszélje meg személyesen a kérdéseit, és az Ön által írt "rohamoknak" zárják ki a szervi eredetét is.

        Jó egészséget kívánva:

        Dr. Dinya Zoltán pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-05 09:09:14; Megválaszolva: 2011. augusztus 12., 10:50

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...