• kényszer

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözletem 3 hónapja enyhe depresszióban szenvedek.. erre szedek is 0.25 mg frontint 3x1-et Vannak képzelgéseim! Nem tudom hogy gyürjem le őket... Egy miatt fórdulok segitségért,vagy tanácsért.. lehet most teljesen hülyének néz aki ezt elolvassa,de pár napja olyan kényszer van rajtam,hogy ha beszélgetek valakivel,magamban vissza mondom amit beszél az illető.. szóval nem úgy,hogy elondja és utánna kezdem el,hanem egyből mondom magamban amit mond 1mp-es késéssel.. nem tudom mért van ez becsavarodtam? pedig a szorongásos tüneteim egyre enyhébbek és ritkábban jönnek elő.. lehet ezt az agyamba kell rendbe raknom és erőt vennem magamon? és még aza z érdekes ,hogy nem mindig van ez csak ha oda figyelek arra amit mondanak.. ha csak ugy a fülem melett elmegy,de érzékelem nem mondom vissza.. kicsit gáz amit most leirtam ,tudom de kérem ne nevessenek ki.. köszönettel HK

        WEBBeteg szakértő válasza a kényszeresség témában

        Tisztelt Kérdező!

        Sajnos Ön valószínűleg nem enyhe depresszióban szenved. Az, hogy magában vissza kell mondania, amit a beszélgetőtársától hall, lehet például kényszeres tünet, de esetleg pszichózis (idegösszeomlás) része is. A kényszer valószínűbb, és ennek része, amit Ön is ír, hogy a kényszeres cselekedet révén valamelyest csökkent a szorongása.
        Akár ezek, akár más a magyarázat, érdemes lenne felkeresnie kezelőorvosát, mert az enyhe nyugtatónál összetettebb terápiára és további elbeszélgető vizsgálatokra van szüksége.

        Jó egészséget kívánva:

        Dr. Dinya Zoltán pszichiáter

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-05 09:19:03; Megválaszolva: 2011. augusztus 12., 10:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...