• Félek

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tiszteletem.. Egy rövid kérdésem lenne! Augusztus 3 án történt velem egy sajnálatos eset,amit egy gyógyszer alergia okozott! lebénult a beszéd készségem 1 napra magyarán pöszén beszéltem mint akinek hiányoznak a fogai! Majd mikor kaptam az ügyeleten kalcium injekciót rögtön követte ezt egy görcsös szájzár... ezek másnapra ahogy jöttek el is multak.. talúltam az esetből és legalább tudom,hogy Sumetrolim -ra érzékeny vagyok.. DE a lényeg,hogy azóta maradt bennem egy enyhe depresszió féle szorongás.. persze szakemberhez fordúltam ..tehát bejártam az ilyenkor szokásos utat.. frontint szedek 0.25 mg-ost lefekvés elött 1 szemet.. igazábol az lenne a kérdésem,hogy néha szoktam olyat érezni mikor sétálok a szám bal sarka (bocsánat ha nem pontosan fogalmazok) szóval ugy érzem mintha másképp mozogna vicces de ugy érzem mint ha lebegne vagy mi.. érzek még enyhe bizsergést is de az nem mindig van,, szóval mindig azt nézegetem,hogy nem e konyúl lefele a szám bal fele de semmit nem veszek észre és mások se.. Én majdnem biztos vagyok hogy ez idegi alapon van mert nekem azelött soha nem volt ilyen.. pl: ma mikor ezt a levelet irom délutáni műszakban dolgoztam és hirtelen csak el kezdtem érezni megint ,,legutóbb 3 hete jelentkezett,, mitől lehet ez? Utalhat ez esetleg egy kezdődő arc ideg lebénuláshoz? mert azt nem élném túl.. szóval az arc izmaim teljesen normálisan álnak nincs elváltozás csak ez a fura érzés.. mitől lehet ez?

        WEBBeteg szakértő válasza a gyógyszerallergia témában

        Kedves Kérdező!

        Az arcidegbénulásnak nincsenek "több hetes előjelei". Panaszai nagy valószínűséggel pszichés okra vezethetők vissza. Amennyiben csak és kizárólag a szája  körül érzi ezt,  és egyéb panasz nem kapcsolódik hozzá, ne izguljon! Saját megnyugtatására esetleg keressen fel egy ideggyógyászati szakrendelést, ahol kizárhatják az esetleges egyéb okokat.

        Üdvözéettel: Dr Bessenyei Monika

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-01 22:01:25; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 14:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...