• Pszichés problémák

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Hangulatváltásaim vannak, de. sokkal rosszabbul látom a dolgokat, mint du., és az értelmi képességeim sem ugyanúgy fogják fel, értelmezik a dolgokat, mint de. ill. du. (Már-már hülyének érzem magam.) Esténként értelmesebb a tudatom. (Iskolába járok, de nem mindig fogom fel, mit is ad le az oktató, mellette dolgozom, heti háromszor). Gyakran felejtek el egyszerűbb dolgokat, melyeket korábban nem, halláscsökkenést tapasztaltam se nem vagyok aktív, se tevékeny bár néha felpörgök, délután sokkal jobb a helyzet. Szomorkás a hangulatom, sokszor érzem magam szerencsétlennek, az önbizalmam, magabiztosságom is ingadozik (ugyanúgy de. kevesebb, du. több) és a dolgok sem ugyanolyanok de. mint délután, másképp értelmezem. Szeretném tudni, mi is a probléma. Megoldást keresek gyógyszerek nélkül, mert elég sok rosszat hallottam róluk. Válaszát köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a depresszió témában

        Tisztelt Kérdező!

        A leírt panaszok jellege megfelelhet a depreszió tünetegyüttesének, melyre igen jellemző a napszaki ingadozás (is). Amennyiben Ön nem talál ill. nem tud panaszait kiváltó tényezőről (események, személyek), valószínűbb a betegség un. endogén jellege, melyre leginkább a hangulatjavító tabletták szedése javasolt. A gyógyszerekkel kapcsolatos információk és tapasztalatok sokfélék, személyfüggőek. Ahhoz, hogy Ön testreszabott segítségben részesüljön, javaslom szakember (pszichiáter) felkeresését, akivel problémáját megosztva közösen döntenek a kezelés jellegéről vagyis: gyógyszer vagy pszichoterápia, esetleg ezek kombinációja lenne-e a megoldás. 

        Tisztelettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra pszichiáter 

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-03 09:24:25; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 07:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...