• Semminek sincs értelme

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tisztelt doktor nő kőszőnőm a válaszát igaz nemsok mindent értek belőle mi az őnbizalom?és hogy legyen pozitiv véleményem ha egyszer nemtudok semit megoldani és elfelejtek dolgokat véleményem szerint seminek sincs értelme már anak sem hogy egyen az ember mert ha az értelmét keresem csak az jut az eszembe hogy ugyis ujra éhesek leszűnk és enek semi értelme én azt látom hogy jobb lene a családomnak nélkűlem talán jobb lene nekik nekem jo ha őn tud tanácsot adni én szeméjesen nem szeretnék szakemberhez meni ha csak lehet én nem megyek orvoshoz mert ugy érzem hogy nem néznek jo szemmel rám miota a legutobi kisérletem volt akor magasfeszűltségű áraműtésem volt akor sokáig korházba voltam és ez megmaradt benem mostanában meg nem is megyek egyedűl sehova mert ugy érzem hogy mindenűt vissza utasitanak azért kérem az őn tanácsát hogy mit csináljak mert én nem látok más kiutat csak ha meg halok de még ara sem voltam képes valami biztosat kitalálni igy nem tudom hogy most min gondolkodjak ehez kérném a tanácsát amit ellőre is kőszőnők tisztelettel gizi

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichiáter témában

        Kedves Gizi!

        Kicsit döcögős helyesírással megfogalmazott sorai után nehéz mit mondanom.
        Az internet nem alkalmas gyógyításra, de igazán még diagnózisok állítására sem. Ha Ön nem akar orvoshoz fordulni, hogy segítséget kérjen, akkor Önön nehéz segíteni. Ha viszont itt tud kérdezni, és segítséget kérni, akkor ugyanezt kell tennie "élőben" is, egy valóságos rendelőben. Ennyi és semmi több a dolog nyitja. És higyje el, fognak is tudni segíteni!

        "igy nem tudom hogy most min gondolkodjak ehez kérném a tanácsát amit ellőre is köszönök"

        Öngyilkosságon ne gondolkozzon, hanem inkább azon, hogy mikor és hol keres fel pszichiátert.

        Jó egészséget kívánva: 

        Dr. Dinya Zoltán  pszichiáter

         

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-09 08:23:52; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 13:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...