• Drog!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Szép estét!Én 14 éves koromba kipróbáltam a ragasztót és a higitót.Sajnos tapasztalnom kellett hogy intellektuálisan teljesen visszazuhantam,a szókincs még hadján,de valamikor a normális beszéd alig megy.Most 24 éves vagyok,hát ahoz képest hogy jó tanuló voltam és szinész szakkörre jártam 12 évesen,ahoz képest teljesen lebutultam.az egész életemet elrontottam vele mert nem tudom kifejezni magam,nem lehetek önmagam.A kérdésem a következö lenne,létezik-e gyógyszer ami segitene,ha már 15%-ban,nekem az is elég lenne.?Válaszukat elöre is köszönöm!Tisztelettel Nagy Péter

        WEBBeteg szakértő válasza a drog témában

        Tisztelt Kérdező!

        A drogproblémát nem egy konkrét gyógyszer oldja meg, hanem az életmódváltás, ami bizony lassú és sokszor küzdelmes folyamat. Ha Ön 24 évesen le van épülve, az valószínűleg nem egy 10 évvel ezelőtti egyszeri balfogás eredménye. Elképzelhető, hogy most is drogozik még, de minimum éveken át drogozott és nemrég hagyta abba...?
        Ezen a kérdésen túl pszichiátriai kivizsgálás javasolt, sorai alapján személyiségzavarra is gyanakszom, 24 évesen nem kellene leépült roncsnak éreznie magát egy fiatalembernek. A személyiségzavar részeként szorongásos, depressziós panaszok is állhatnak a perspektívátlanság élménye mögött, ez esetben pszichoterápia, vagy gyógyszeres orvosi kezeléstől remélhető előrelépés.

        Jó egészséget kívánva:

        Dr. Dinya Zoltán  pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-09-25 09:49:44; Megválaszolva: 2011. augusztus 08., 14:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Mivel 17 éves vagyok, és nem tudok a szüleim tudta nélkül orvoshoz menni, itt próbálok meg segítséget kérni mert már nagyon kiborít ez az állapot amiben vagyok! Nagyon nehéz leírni milyen is ez pontosan, de megpróbálom. Két/három...
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...