• Pánikszindróma és hipofízis adenoma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Hipofizis adenomám van már vagy 8 éve. Pánikszindrómát is megállapítottak. Aztán mélyvénás trombozisom volt. Nagyon fáradok. Hamar kiborulok. Nincs véletlenül ez összefüggésben egymással??? Sajnos senki nem csinál semmit és itt vagyok 40 évesen és úgy érzem, hogy sülyedek. Már nem igazán szeretnék élni. Kérem tanácsát. Köszönettel!

        WEBBeteg szakértő válasza a pánikbetegség témában

        Tisztelt Kérdező!

        A hipofízis adenoma-nak lehet valamennyi összefüggése a pszichés
        panaszokkal, miután a hipofízis fontos hormontermelő része testünknek. De
        talán a hosszas betegségek, kezelések, műtét?, orvoshozjárás, stb. okozta
        életminőségváltozás, és a betegség jelentette stressz lehet inkább
        pszichés panaszai mögött. Fáradt, kiábrándult, leginkább meg kéne próbálni
        kikapcsolni, pozitív élményeket szerezni. Ha módja van rá, menjen el 1-2
        hétre külföldre valamilyen kellemes helyre feltöltődni.

        A pánikbetegséget ma nagyon gyakran használják, kis túlzással szinte már
        divatnak nevezhető, de nem győzöm hangsúlyozni, a pánik csak egy a
        szorongásos állapotok, szorongásos betegségek között. Véleményem szerint
        keresse fel ismét pszichiáterét, aki a "pánik szindróma" diagnózist
        felállította, hogy módosítani lehessen terápiáján. Miután érezhetően
        elégedetlen önmagával, pszichoterápiás kezeléseket is javasolnék, hogy
        jobban tudja elfogadni önmagát, és a jövőre tudjon koncentrálni.

        Jó egészséget kívánva:

        Dr. Dinya Zoltán  pszichiáter

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-09-23 20:56:22; Megválaszolva: 2011. augusztus 08., 13:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...