• Mi a teendő?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nagyon stresszes volt az utobbi pár évem és nem is éltem nemi életet. Külföldön dolgoztam, nemrég hazajöttem és sjanos a libidom a béka segge alatt van. Nem is ment a kapcsolat sajnos úgy éreztem h üres vagyok és semmi nemi vágyam nem volt. Rá is ment a kapcsolatom. Eleve ez pánikba ejtett, voltam mellékvese és pajzsmirigy vizsgálaton is. szerencsére nem testi hanem lelki a probléma. Viszont rámült egy félelem hogy ugye még szeretem a nőket érzés.. Néha néha feljön bennem és alig tudok magátol a félelemtől megszabadulni, úgy hogy tudom h a nőket szeretem. Szeretnék újra ugyan az a férfi lenni aki voltam. Mi a teendő mit javasol? Köszönöm!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a libidó csökkenés témában

        Tisztelt Kérdező, Pszichoterapeuta, vagy szexuálterapeuta kollégám segítségére lehet a szorongások hátterének feltárásában. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. szeptember 08., 15:17; Megválaszolva: 2017. szeptember 09., 20:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! 2015 elején kényszergyógykezelésre ítéltek. A történetnek ami ezt kiváltotta azt hiszem nincs jelentősége. Páromnak speciális munkája volt és belefutottunk egy "projektbe" ami "kifogott rajtunk". Három hétig tartottak bent....
        Tisztelt Doktornő! 2 hete szedek Coaxilt az előírt napi 3x1 dózisban. Azt szeretném kérdezni, hogy szedhető-e e mellé napi 1x1 Wellbutrin 150 mg SR gyógyszer? (A Wellbutrint elsősorban a dohányzásról való leszokást segítő hatása miatt...
        Kedves Doktornő! Erős szorongásos zavarok és emiatt kialakult depresszió kezelésére a pszichiáterem Rexetin szedését írta elő. 2 hete szedem a gyógyszert, az első 5 napban csak felet (10mg) majd, kb másfél hete már napi 20mg-ot. Sajnos az...
        Tisztelt Doktornő! Épphogy gimnazista gyermekem megismerkedett két évvel idősebb iskolatársnőjével. A lány számára a dolog addig volt érdekes, amíg fiam fülig szerelmes lett.A lányt már nem érdekli a dolog, mégis függésben tartja....
        19 éves vagyok és körülbelül 5-6 éve, amióta elkezdtem kozépiskolába járni remeg a kezem. Nem mondhatom, hogy stresszes életet élek és ha megszokott környezetben vagyok, akkor alig észrevehető, szinte mozdulatlan. Ha idegen társaságba...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai vizsgálaton ezt a pszichológusi véleményt kaptak:"Személyiségfejlődésében pszichopátiás tendencia jelentkezik, paranoid-szenzitív jegyekkel." Az lenne a kérdésem, hogy ez pontosan mit jelent? Csak ebből...
        Tisztelt orvos! Az lenne kérésem hogy pontosan leírná nekem a cián és az arzén pontos tüneteit és hogy mennyi ido alatt hatnak kicsit hipochonder vagyok és mostanában elkezdtem félni a mérgezésektől nem merek már sehol sem enni és...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita pszichiáter asszony! A véleményét szeretném megkérdezni az alábbiakról: 54 éves, évtizedek óta pánikbeteg nő vagyok. Nagyon hosszú ideig (folyamatos gyógyszerszedés mellett) teljes életet éltem, már csak...
        Tisztelt Doktornő! A segítségét szeretném kérni mert sajnos már 4 éve több problémával is szembe kell néznem nap mint nap és ezek a problémák hatással vannak a mindennapjaimra és úgy érzem,hogy már nem bírom sokáig. 19 éves fiú...
        Tisztelt Doktornő! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nagyon stresszes volt az utobbi pár évem és nem is éltem nemi életet. Külföldön dolgoztam, nemrég hazajöttem és sjanos a libidom a béka segge alatt van. Nem is ment a kapcsolat sajnos...